Hallo,

Is er iemand bekend met het rent a pixel script ?
of is er iemand super super handig met het maken van php scripts ? En die het ook leuk vind om mij te helpen ik ben echt een ........ met dit soort dingen en ik kan wel een beetje hulp gebruiken.
Dus als er een php wizzkid mij wil helpen graag.

Alvast bedankt,

Danny
Bedankt voor alle info maar kan iemand mee ook daar mee helpen ? :-)
@jan,

man dat script van jou heeft m'n hele pc laten vastlopen
en zo slecht is die niet hoor
Is vorig jaar ook al eens iemand met dit id geweest nooit weer wat van gehoord :(
Gijs (Armorad) schreef op 03.03.2006 21:57
@jan,

man dat script van jou heeft m'n hele pc laten vastlopen
en zo slecht is die niet hoor

het duurt inderdaad even voordat hij helemaal geladen is, niet zo gek met 20.000 plaatjes, maar je pc vastlopen? dan moet je je pc toch alreeds zwaar belast hebben met iets anders op dat moment denk ik, want anders gebeurd dat toch niet zo snel.
ik heb een 1,67 ghz met 512 mb ram, en ik heb altijd ongeveer 3 of 4 regels met programma's openstaan, maar die van mij loopt niet vast.
komt omdat er 20,000 x een FOR loop moet worden uitgevoerd.
Klaasjan schreef op 03.03.2006 22:13
Is vorig jaar ook al eens iemand met dit id geweest nooit weer wat van gehoord :(

ik ben het niet geweest :-)
http://milliondollarhomepage.com/ is de officielle website (de gene die het idee bedacht heeft)

Inmiddels is het al talloze keren gekopieerd, dus ik vraag me af of het nog zin heeft om nu nog zo'n site op te richten.

Voor diegene die het idee niet kennen is het leuk, maar om nou als zoveel duizendste met hetzelfde idee komen zou ik als adverteerder een beetje afgezaagd vinden.

Doe wat je wilt met mijn wijze raad ;)
De grap is om nu uit te zoeken welke pixel nog te koop is, er is vast wel ergens een eenzamen pixel te koop :)
Lapidi schreef op 03.03.2006 23:25
http://milliondollarhomepage.com/ is de officielle website (de gene die het idee bedacht heeft)

Inmiddels is het al talloze keren gekopieerd, dus ik vraag me af of het nog zin heeft om nu nog zo'n site op te richten.

Voor diegene die het idee niet kennen is het leuk, maar om nou als zoveel duizendste met hetzelfde idee komen zou ik als adverteerder een beetje afgezaagd vinden.

Doe wat je wilt met mijn wijze raad ;)

Ja en de meeste hebben allemaal pay-pal in het script zitten en dat wil ik dus niet

Reageren