Door
Danny
op 03-03-2006 20:54
gewijzigd op 03-03-2006 21:32
955 views
Hallo,
Is er iemand bekend met het rent a pixel script ?
of is er iemand super super handig met het maken van php scripts ? En die het ook leuk vind om mij te helpen ik ben echt een ........ met dit soort dingen en ik kan wel een beetje hulp gebruiken.
Dus als er een php wizzkid mij wil helpen graag.
man dat script van jou heeft m'n hele pc laten vastlopen
en zo slecht is die niet hoor
het duurt inderdaad even voordat hij helemaal geladen is, niet zo gek met 20.000 plaatjes, maar je pc vastlopen? dan moet je je pc toch alreeds zwaar belast hebben met iets anders op dat moment denk ik, want anders gebeurd dat toch niet zo snel.
ik heb een 1,67 ghz met 512 mb ram, en ik heb altijd ongeveer 3 of 4 regels met programma's openstaan, maar die van mij loopt niet vast.
Inmiddels is het al talloze keren gekopieerd, dus ik vraag me af of het nog zin heeft om nu nog zo'n site op te richten.
Voor diegene die het idee niet kennen is het leuk, maar om nou als zoveel duizendste met hetzelfde idee komen zou ik als adverteerder een beetje afgezaagd vinden.
Inmiddels is het al talloze keren gekopieerd, dus ik vraag me af of het nog zin heeft om nu nog zo'n site op te richten.
Voor diegene die het idee niet kennen is het leuk, maar om nou als zoveel duizendste met hetzelfde idee komen zou ik als adverteerder een beetje afgezaagd vinden.
Doe wat je wilt met mijn wijze raad ;)
Ja en de meeste hebben allemaal pay-pal in het script zitten en dat wil ik dus niet