Community Coding is vanaf nu te bereiken op SourceForget.net in plaats van Tigris.org. De nieuwe link wordt nu: http://communitycoding.sourceforge.net/, die misschien nu niet een super geweldig design heeft, maar toch zeker wel XHTML 1.0 strict valid ;) =P.
Voor vragen enzo post gerust =).
?
Onbekende gebruiker
03-03-2006 21:46
ey, staat de code/uitleg nog op PHPhulp, want ik kan hem niet vinden
Iemand die de prachtige voorpagina wil verbeter is welkom (de voorpagina is niet waar het project om draait, maar het is wel zn visitekaartje) Mocht je het over de layout CC zelf hebben, dan voel ik mij diep beledigd :) (ja, dat is een grapje en het grootste deel van de credit moet naar Legolas, die zo ongeveer 90% van alle code heeft geschreven)
Maar vrijwilligers zijn heel erg welkom! Ideeën te over, maar niemand die de tijd heeft om ze te realiseren.
Misschien is er nog iemand zo geïnspireerd dat hij een idee heeft, alsjeblieft, ik smeek je, laat het achter het forum, of desnoods in de bugtracker als 'feature request'. Ideeën zijn altijd welkom. Ideeën voor een logo of een presentatie/layout uiteraard ook!
De layout van CC is er niet. Het is een menu links met de content rechts, zonder enig design, dus beledigd zijn kun je dan sowieso niet.
Ik vind dit eigenlijk wel de meest simplistische versie van een projectmanagesysteem. En er staat een taalfoutje in: "succes" is "success" in het Engels.
Ik vind dat er serieus iets aan functioneel design gedaan mag worden, ik vind het niet ideaal. Het lijkt verder technisch wel te werken, maar functioneel en grafisch kan er nog veel verbeterd worden. Kijk eens naar het overzicht van projecten, users. Er worden geen kopjes gegeven, alles wordt tekstueel onder elkaar gekwakt. En er zijn een paar pagina's die naar mijn mening in één kunnen wegens het ontbreken van prioriteit bij gebruik van het systeem.