Hallo,

Ik heb een maffia game, maar ik zoek een teller net zoals bij omerta die toont op de hoeveelste plaats je staat, kan iemand me misschien helpen

met vriendelijke groet,
Bas
hoe bedoel je hoeveelste plaats?

level in het spel of gewoon van account gecreƫerd?
hoe moet het dan gesorteerd worden?
Dat er staat op welke plaats je in de ledenlijst staat... en dat hij het eerst op rang sorteert en daarna op meeste rangvordering(bijv als er 2 shoplifters zijn dat de shoplifter met de meeste rangvordering boven komt)
$query="SELECT * FROM tabel ORDER by shoplifts ASC";

edit: mits je natuurlijk met mysql werkt ;)
$query = "SELECT * FROM user_tabel ORDER by rank desc, ORDER by rankvoordering";

Ik weet niet hoeveel ranks je hebt, maar als je er meer dan 10 hebt moet je RANK wel op INT hebben staan...
Anders krijg je eerst Rank 1, daarna rank 10 en vervolgens rank 2.

Zelfde voor Rankvoordering
Ik heb 15 rangen en in de database heet het rank en rangvordering heet rankvord ;) meld t maar even, en ze staan op nummer niet op naam
Hij moet bij rangen 15 bovenaan en 1 onderaan en bij rangvordering 100% bovenaan en 0% onderaan (je begrijpt wat ik bedoel)
$query = "SELECT * FROM [users] ORDER by rank desc, ORDER by rankvord WHERE login=$data->login";

hoe toont ie t nummer?
mag ik even offtopic.

wat heeft jou er ooit toe bewogen om een maffiagame te maken terwijl je echt verder niets weet van de code, of je databases.

zelfde als een auto kopen, en dan elke keer als je moet tanken net zolang wachten tot er iemand anders komt die het voor je gaat doen

Reageren