Iedereen heeft recht op zijn eigen mening dat respecteer ik ook maar ik kom met een vraag omdat ik dat graag voorelkaar hebben wil.
Tis puur om een foto te "beschermen" die bepaaldde personen niet zo mogen hebben en ik ben me ervan bewust dat foto's niet zijn te beveiligen maar ik wil dit wel graag voorelkaar hebben, vandaar.
Volgens mij werken deze dingen pas vanaf IE4, en je moet het niet gebruiken omdat het super veilig is.. het is meer een melding dan een beveiliging. Ik raad het je niet aan om te gebruiken, maar ik hou je ook niet tegen.
Kan je zo vinden op internet dit soort rommel. Wat ik zelf nog altijd de beste oplossing vind is heel wat enters in je broncode doen, daar schud je al heel wat mensen mee af. Zoveel dat als je het maximaliseerd je nog steeds alleen maar een witte ruimte ziet.
Ja, al die trucs werken niet voor iemand die nét iets meer weet dan de gemiddelde beginner. En plaatjes zijn al helemaal niet te beveiligen. Een simpele printscreen en klaar ben je. Je kunt een watermerk toevoegen, dat is het enige.