Hallo iedereen!

het lijkt me leuk om degene te ZIEN die achter de phphulp namen zit, dus plaats hier je foto...:) Deze foto ben ikzelf samen met Peter en Bas! (Bas Kreleger, red.)

Dode link
2 foto'tjes van mij:

Foto van 5 weken terug, met webcam gemaakt, en die bril heb ik niet altijd op :P

In Curaçao in maart (eind maart)

In Curaçao (begin april)

In het andere topic kreeg ik al een opmerking dat ik niet veel verkleurd was.. Nou.. ik wil met diegenen zonder zonnebank!!! wel een wedstrijdje aangaan.. ;) Ik ben best wel verkleurd.
Ze schenken er wel goed bier.
Hahaha.... Goed opgemerkt Kalle, maar meestal dronken we Polar, dat is meer beer uit de omgeving daar.. alleen jammer dat het allemaal in blikjes was in de disco. Maargoed, kan niet alles hebben, en het smaakte REUZE!

EDIT:(Venezuela kwam dat bier vandaan!)

Dit ben ik samen met mijn vriendin! :)
Dat is photoshop :P grapej, leuke vriendin ;)
Wat lief zeg ^^
[quote=Robert schreef op 21.05.2006
In het andere topic kreeg ik al een opmerking dat ik niet veel verkleurd was.. Nou.. ik wil met diegenen zonder zonnebank!!! wel een wedstrijdje aangaan.. ;) Ik ben best wel verkleurd.[/quote]

Haha, wanneer beginnen we Robert? :D Aan het eind van de zomer wil ik je nog wel eens zien ;)
Ligt er natuurlijk aan wat je gaat doen deze zomer.. maar ik ga ook op vakantie.. :) Weer naar de zon, enneh.. als het weer hier een beetje mooi is, danneehh.. goed, doen we wel aan het eind van de zomer

Reageren