Hallo iedereen!

het lijkt me leuk om degene te ZIEN die achter de phphulp namen zit, dus plaats hier je foto...:) Deze foto ben ikzelf samen met Peter en Bas! (Bas Kreleger, red.)

Dode link
Nah foto van mij dan:
Wat moet, dat moet....

Deze foto is de enige digitale die ik heb, en hij is ook al weer zo'n 10 jaar oud, kun je nagaan.... en ik ben ondertussen ook al opa geworden.

Terence schreef op 05.03.2006 22:48
ik zal mij ook maar ff laten zien..

klikje naar mijn website

leuke topic trouwens, weet je tenminste tegen wie je ongeveer praat

100% tuning, ik ben daar afgelopen jaar ook geweest. Maar ik heb voor de rest niks met auto's hoor, was meer een soort van akkefietje dat ik daar terechtkwam ^^
SanThe schreef op 05.03.2006 23:00

Ik val wel op tussen al die pubers.

Dankje
Kasper schreef op 05.03.2006 23:05
[quote=Terence schreef op 05.03.2006 22:48]ik zal mij ook maar ff laten zien..

klikje naar mijn website

leuke topic trouwens, weet je tenminste tegen wie je ongeveer praat

100% tuning, ik ben daar afgelopen jaar ook geweest. Maar ik heb voor de rest niks met auto's hoor, was meer een soort van akkefietje dat ik daar terechtkwam ^^[/quote]

Hij kwam alleen voor die 2 dames naast hem.
@Kalle: Ik hoop dat je het niet verkeerd opvat. Ik heb het dan ook maar voor de zekerheid verwijderd.
@SanThe nee laat het staan. Mijn moeder zegt het ook nog wel eens om me te stangen.
Kalle schreef op 05.03.2006 23:10

Hij kwam alleen voor die 2 dames naast hem.

Daar kwam ik dus eigenlijk ook voor, maar ik zag er bar weinig. Ik had echt hordes schaars gekleede dames verwacht, maar het waren er maar een stuk of 5 dus dat was nogal dringen aangezien alle andere aanwezigen daar kennelijk ook voor kwamen.
Volgende keer een meet&greet met M. Schumacher (en pitspoezen).
Naja, omdat ik niet de enige ben:

klik

(foto is 1 jaar oud)

Reageren