De SITE is perfect te zien in Firefox en zo moet het ook eruit zien maar kijk je dan in IE dan zie je wat anders.
Ik heb de validatie gedaan en kreeg dit:
Gefeliciteerd!
Om alles naar behoren te laten werken is het noodzakelijk dat uw document een correcte grammaticale opbouw heeft Dit betekent dat u correct HTML dient te gebruiken.
Maar ja de eigenaresse die dus in IE kijkt ziet niet de correcte site.
Wie heeft hulp voor me om zowel in IE als in Firefox dezelfde lay-out te hebben?
Dus in firefox staan de linken mooi links en de tekst de # content staat rechts.
In IE gaat de # content naar onderen dus de link div breedte is de gehele pagina.
Ik denk dat het het eenvoudigste is op te lossen door de MENU/CONTENT div's niet met 'float' te positioneren, maar via absolute waarden. dan krijg je ze gegarandeerd goed naast elkaar. (maar loop je misschien wel weer tegen andere problemen op)
Ik denk dat het het eenvoudigste is op te lossen door de MENU/CONTENT div's niet met 'float' te positioneren, maar via absolute waarden. dan krijg je ze gegarandeerd goed naast elkaar. (maar loop je misschien wel weer tegen andere problemen op)