naast die muizen dit:
Een Duitser, een Nederlander en een Belg lopen rond in A'dam. De Duitser bedenkt iets om de tijd te dooien. Hij zegt: "Zullen we doen wie de grootste diameter spuug in centimeters op dat raam van die bakker kan spugen?".
De Belg en de Nederlander vinden het best en de Duitser begint. Hij spuugt en z'n spuug heeft een diameter van 16 centimeter. Dan is de Nederlander en zijn spuug heeft een diameter van 18 cm.
De Belg is en hij denkt: "ik lik dat spuug van hen op en als ik dan spuug heb ik vast een diameter van 18 + 16 cm."
Net als hij alles heeft opgelikt en wil spugen komt de bakker himself eraan en hij vraagt: "Wat was je van plan?".
De Belg slikt even en zegt: "Niks".

Wihhahahahaha!!! :)
Als je bijv. weer op vorige en volgende klikt bij het posten of dubbel op het knopje drukt zodat er 2 keer dezelfde reactie staat.
Maar twee posts achter elkaar maken is ook een dubbelpost! ;-)
Onderwerp van dubbelposts gesloten
------------------------------------------------------------------

Wie weet er nog een Zaterdagavond-grap?
Heel flauw.....:

Loopt een turk over straat en schud een voorbij ganger de hand "dank u meneer Nederlander dat ik mag wonen in uw land"
pleur op zegt die man ik ben marokaan.
de turk loopt verder weer een voorbijganger en weer schud hij de hand "dank u meneer Nederlander dat ik hier in uw land mag zijn"
donderop zegt die ik ben geen nederlander maar een indiër.
de turk loopt een beetje aangeslagen verder komt weer iemand tegen schud hem toch weer de hand en zegt "dank u meneer nederlander dat ik hier in uw land mag zijn"
zegt die vent kk op man ik ben geen nederlander maar een neger,
verbaasd vraagt de turk aan hem "maar waar zijn al die nederlanders dan"
de neger tikt op zn rolex en zegt die werken hier allemaal tot 5 uur.......
Bij kennissen wordt een nieuwe koelkast afgeleverd. Hoewel niet zonder butsen, doet de oude het nog prima, dus wordt er een advertentie gezet, om er netjes van af te komen.

Dat valt nog niet mee. Het blijft lang stil. De potentiële kopers die wel komen kijken, haken na bezichtiging af. Even lijkt het alsof de oude koelkast toch naar de schroothoop moet.

Dan gaat ’s avonds de bel. Voor de deur staat een Turkse man. Hij beklopt de koelkast aan alle kanten en lijkt tevreden. Hij opent de deur en zegt met een accent: „Mooi, past schaap in.”

Dan kijkt hij ons lachend aan en zegt, nu zonder accent: „Grapje.”
@arjan: kvat em niet...
@ Herjan
Volgens mij is dat geen mop, maar een waargebeurd verhaal xD
Het is ook geen grapje als in die flauwe shit die we hier normaal hebben. Het is een ingezonden reactie van de telegraaf of de volkskrant ofzo. Ik heb er goed om kunnen lachen.
@Arjan
Wil je em asjeblieft uitleggen..?
Als ik hem moet gaan uitleggen dan lezen jullie blijkbaar nooit een krant. Enig idee hoe een gemiddelde autochtone nederland kijkt naar een allochtoon?

Reageren