Heyz,
Ik zou graag weten wat jullie er van vinden? Misschien dat je tips hebt, of een rating kan geven ofzo.

Thx ^^
Michiel, de banner is in ieder geval erg mooi. Ik vind het allemaal een beetje donker / somber. Verder vind ik bij de navigatie aan de linkerkant (en rechts bij de links) het niet zo mooi dat de haakjes ")" en streepjes "-" zo dicht of zelfs tegen de buitenste border zitten.

Ik klikte ook even of "reviews" en koos voor de letter "c", toevalligerwijs eentje zonder reviews. Zou wel mooi zijn als er dan een tekst kwam als "geen reviews beschikbaar" dan weten bezoekers in ieder geval dat het werkt.

Na een tijdje door je donkere site te hebben gewandeld was het wel schrikken toen ik op admin panel klikte.... was meteen weer wakker LOL

Dit zijn zo wat dingen die mij opvielen toen ik even op je site ben geweest. Maar ziet er in ieder geval erg verzorgd uit.
hmm, ziet er strak uit
ga zo door!

Allees, wie heeft die site nodig als je imdb kent? :)
Thx arend ^^ ff antwoord geve op je vraag

- site is helemaal gratis (imdb ook, maar imdb pro niet)
- Niet alleen een samenvatting verhaal, ook goede slechte kanten
- en het is gewoon een hobby
- imdb is engels, mijn site nederlands
- praten met leden

dat zijn mijn redenen ^^
de website ziet er leuk uit alleen zou ik niet overal :P en ;) etc. neer zetten.. dit misschien wel met mate maar niet zoveel.. lijkt er voor mijn gevoel onprofessioneel door :) als je wil dat je website wat gaat lopen zou ik het meer netjes doen, hoofdletters gebruiken, nette zinnen, niet erg uitlaten over verschillende onderwerpen etc. :) zie maar wat je er mee doet ;)

Als je het niet snapt, als je bijv. op deze website naar 'over ons' gaat en er staat overal, ja website is gewoon voor de gein :P hadden zin om te maken ;) hehe..' ziet staan, ipv, PHPhulp is ontstaan door verschillende factoren..... begrijp je wat ik bedoel?! :)
Bij mij is de layout gans vernuekt :S
thx bas, ik snap wel wat je bedoeld (beetje ABN type ^^)

@ bram: net zo vreemd. Welke browser gebruik je?
Lettertypetje zuigt tbh ...
Zo'n baggerfont is verdana toch ook niet? Ik zelf vind et het er aardig bij passen, maarjah da's mijn mening he :)
Het middenstuk is nou niet bepaald verdana ...

Zie je?
net zow weird, bij mij is het verdana :S

Reageren