Ik ben een site aan het maken met van die ronde(wat voorheen tabellen waren) divjes, maar ik heb nu het volgende probleem: De linkerkant laad van het ene kopje laad niet in.
zie pagina
(is wel eigen server, maar blijft gewoon aan)

edit: ff link naar eigen server weggepoetst
Ik zie overal hoeken, behalve aan je 'logo', daar is de linkerkant recht. Dit omdat hier je afbeelding over je hoeken gaat lijkt me...

Edit: Typo
Sorry, klopt idd, dat logo was over de linkerkant gaan hangen, Niet zulk sterk denk werk van mij.
Ik heb het opgelost met style="position: relative; left: 30px;", de hoekjes zijn 30 bij 30
@Gijs
Je laat je site toch niet zo 'niet-netjes' hopelijk?
:P
Gijs (Armorad) schreef op 13.03.2006 19:25
Sorry, klopt idd, dat logo was over de linkerkant gaan hangen, Niet zulk sterk denk werk van mij.
Ik heb het opgelost met style="position: relative; left: 30px;", de hoekjes zijn 30 bij 30

Margin/padding, weet niet juiste welke, op de binnenliggende div werkt meestal ook ;)
Ik heb ook een layout gemaakt met ronde randen DIVs.
klik

Hmm, als iemand nog iets weet dat beter kan aan deze pagina, dan hoor ik het graag. (Behalve dat ik de HTML misschien een beetje rommelig heb neergezet)
En daar komt ie maar weer eens:
casestudy rounded corners

Voordelen:
- werkt in alle gangbare browsers
- breedte hoeft niet vooraf bekend te zijn
- hoogte hoeft niet vooraf bekend te zijn
Hehe, maar die afgrijselijke oogverblindende groene box mag van mij ook best een anderkleurtje zijn xD

Nee hoor, ik ben gewoon jaloers ;)

Maar Jan, geef eens jou mening over mijn 'rounded corners' :)
Ik ben zo benieuwd :p
Tis allemaal het zelfde principe die rounded corners.... Alleen die ene met die scrollbar bij jou mist 1 rounded corner.... Het ligt er helemaal zelf aan hoe je de 1/4rondjes maakt...

Reageren