Opzicht is dit gezwam wel geinig, maar toch niet echt de bedoeling lijkt mij.

Is het volgende misschien een idee?

Een nieuw lid op het forum moet voordat hij/zij kan posten op het forum eerst een stukje tekst doorlezen (verkorte slimme vragen stellen tutorial ofzo).

Vervolgens kan er dan aan de hand van een stuk of wat meerkeuze vragen een test worden afgelegd of de tutorial is begrepen :-)

Leg je de test niet goed af, dan kan je geen posts plaatsen. Leg je de test wel goed af, dan ben je in elk geval op de hoogte van de manier waarop vragen gesteld moeten worden.

Wat is jullie mening?
Ik ook en weetje dat lachen is soms gewoon het beste :)
Tijdje geleden schreef ik met een ander toppic neer dat ik er zo om moest lachen en ik deed dit om gewoon effies te delen in een melige bui verder niks speciaals.
Ik weet nog dat op mijn reply heel serieus werd gereageerd en dat mijn melige opmerking niet goed viel waarop ik nog meliger werd.

I know ik moet beter weten en niet reageren maar ja soms dan ben ik weer een klein kind (hoezo soms...)
Jongens, bedaar :P
straks worden een community als PFZ en dat willen we niet, toch?
Ja,
even niet meer spammen jongens!
Gewoon on-topic houden, hoe gaan we het aanpakken?
Of niet natuurlijk :D
Misschien is het al gepost maar dan nog maar een keer.
Je kan in het bericht gewoon kijken naar de tekst. Bevat de tekst bijvoorbeeld:

Parser error, dan meteen een link laten zien naar de PHP Faq
Headers already sent by, link naar PHP Faq
Okee. Andere aanpak. Maak je idee. Want we kunnen nu wel vanalles verzinnen, maar tekst herkennen is echt heel erg moeilijk.

Misschien dat ik nog wat tijd kan vinden om mijn idee uit te werken.
Je kan gewoon kijken of de tekst "Parser error" bevat
Bas Kreleger schreef op 14.03.2006 03:01
Is in de toekomst inderdaad misschien beter om meerdere categoriƫn te hebben dan de huidige..!!

Goed idee..
Dat was je volgens mij allang van plan :)

Reageren