Ik kan niet op mijn eigen site komen. Ik kan ook niet op de site van de host komen noch kan ik e-mails opvragen. Dat is al de hele dag zo... dus ik dacht, goh ik zal eens vragen of iemand anders er wel op kan komen.
Iedereen kan er gewoon op...
Iemand enig idee waarom ik zelf niet kan connecten? Naar niets wat door die hoster gehost wordt?
Maar anyway b-one.net doet het ook niet. Die hosten de site en ik kan ze niet bereiken. Ze hebben alleen 'live support' en dat is alleen te vinden op de website. Mail ik ze krijg ik een mail terug met een link naar... de website.
Telefoonnummer hebben ze niet.
Ik heb geen spyware, virus. Cookies geleegd (hmm lekker), hosts file is goed. Op mijn pc is helemaal niets mis. ISP (@home) is ook niets mis mee, heb uur met ze gebeld. Lijkt dat mijn ip geband is maar ik kan niet met ze in contact komen...
Mocht iemand me willen helpen en live support van b-one gebruiken voor mij graag. Zeg gewoon dat je van kartfanatics.nl bent en mochten ze ip vragen ->
84.30.192.34
Misschien is het iets met de DNS servers van je internetverbinding. Een keer had ik in Windows de DNS servers verkeerd ingestelt waardoor ik wel verbinding kreeg met bijv. phphulp maar niet met yousendit bijvoorbeeld.
Je domein bestaat niet (kartfanatics.nl) dus logisch dat hij het niet doet...
neem contact op met je host
Hij doet het wel alleen om een of andere reden eerste link die ik hier gaf niet:
Klik maar -> http://www.kartfanatics.nl/
Contact opnemen met host is makkelijk gezegd. Ik krijg er geen contact mee! E-mails worden automatisch gereageerd met een link naar de site www.b-one.net waar ik niet op kom. Verder hebben ze alleen 'Live Support'... op de website. Waar ik niet opkom.
?
Onbekende gebruiker
14-03-2006 16:41
Onder Nieuws staat:
Unfortunately we have experienced a DDOS attack again towards 2% of our customers' websites on March 14th from 12.30 CET to (unknown)
E-mail has not been influenced by this attack and is working 100% as well as 98% of our customers' websites.
We're sorry for the inconvience and are working hard on a solution on this matter.