Ik moet voor school een opdracht doen.
Je moet een kermisattractie verzinnen. Maar ik kom maar op geen ideeën. Ik ben zelf nou eenmaal niet zo'n kermisgek... Nou vroeg ik mij af of er iemand is hier die een leuk origineel idee heeft. Ik snap het natuurlijk wel als jullie vinden dat ik het zelf moet bedenken. maar ik hoop dat er toch iemand is die mij wil helpen.....
Een achteruit-draaimolen?
Een minirad?
Een niet-botsauto?

Elwin
Ik bedoelde meer een "nieuwe" attractie... In plaats van een verandering van iets oud. maar wel leuk dat je me wil helpen!!
Elwin schreef op 14.03.2006 16:19
Elwin
Wist niet dat dat een attractie was ;-) :-p
Sebastiaan schreef op 14.03.2006 16:20
[quote=Elwin schreef op 14.03.2006 16:19]Elwin
Wist niet dat dat een attractie was ;-) :-p[/quote]En wat voor een! ;)

Elwin
botsautootjes met een blinddoek voor? :)

Ik denk dat de meeste attracties al wel bedacht zijn ;)
Kussengevecht-attractie. Die heb ik nog nooit gezien. Of een 'vouw-een-papieren-vliegtuigje-en-gooi-hem-zo-ver-mogelijk-weg'-attractie.
een spookhuis waarmee je in een soort hangende achtbaan zit :) dat je omhoog getakelt wordt en achteruit over de kop naar binnen gaat en vervolgens een spook zit en daarna een val maakt van 3 meter :)
Gewoon een auto.... met een slecht iemand achter het stuur ;)
Han schreef op 14.03.2006 16:29
Gewoon een auto.... met een slecht iemand achter het stuur ;)

Een alcoholist die pas 2 weken zijn rijbewijs heeft.
Arjan Kapteijn schreef op 14.03.2006 16:24
Kussengevecht-attractie. Die heb ik nog nooit gezien. Of een 'vouw-een-papieren-vliegtuigje-en-gooi-hem-zo-ver-mogelijk-weg'-attractie.

Kussengevecht is niet echt orgineel, doen ze op Strand aan de Maas in Rotterdam, wereld record verbreken

Stuiterbal stuiteren, wie krijgt hem het hoogst

Reageren