Ik zoek horizontale menu navigatie...

En dan javascript die op basis van HTML werkt en dus in alle browsers zichtbaar is...

weet misschien iemand er een voor me?

Alvast bedankt!!
In ieder gaval bedankt allemaal!
Bij css kun je 1 bestand aanmaken die voor elke pagina geld bij tabellen moet je de hele tijd alles in elke pagina opnieuw invoeren. Bij css wordt alles ook nog een stuk overzichtelijker. En css heeft meer functies.
Tabellen zijn voor het ordenen van gegevens en niet voo r de opmaak van je pagina.
ik vind momenteel tabellen nog wel fijn werken aangezien ik nog in de knutsel periode van css zit.

het gebruik van tabellen maakt je code wel een stuk groter, dat is misschien wel weer een nadeel.
Ik gebruik wél tabellen voor de opmaak van m'n site : maar dan natuurlijk met border=0 enzo....

Wel handig, veel handiger dan frames en ook mooier!

Waar staat css trouwens voor?
css staat voor cascading style sheets
Maar ik vraag me óók af, wat is er mis aan tabellen als opmaak voor je website?

What's the problem?

ja ik deeh border=1 om te laten zien hoe het eruit zo zien en waarom de hele tijd tabellen op elke nieuwe pagina invoeren gebruik header.php en footer.php zet je het daaro in en index.php include die 2 en klaar
Maar opzich zitten er verder (alleen dan het opnieuw invoeren) geen nadelen aan ten opzichte van bv. css of <div> ofzo....
mebus schreef op 16.03.2006 10:25
ja ik deeh border=1 om te laten zien hoe het eruit zo zien en waarom de hele tijd tabellen op elke nieuwe pagina invoeren gebruik header.php en footer.php zet je het daaro in en index.php include die 2 en klaar

Dat snap ik niet helemaal.....:)

Reageren