Beste Php'ers,

Ik wil graag een advertentiescript laten ontwikkelen.
Onderstaand zijn de specificaties:

Het is het beste om het project vanuit de verschillende partijen te bekijken om zo een goed totaalbeeld te kunnen verkrijgen.

Bezoeker

De bezoeker selecteert bij binnenkomst zijn of haar regio. Dit moet men kunnen opslaan (d.m.v. een cookie) zodat de bezoeker bij een volgende bezoek meteen doorgelinkt wordt naar de pagina van zijn / haar regio.
Bij binnenkomst ziet hij links het menu en in het midden van het beeld een advertentie (willekeurig uit de database van adverteerders die ook op de hoofdpagina willen verschijnen).
De layoput kan simpel, moet wel mooi strak zijn, links een menu (niet helemaal links maar midden-links. Rechts daarvan een advertentieruimte. (+- 500*500)

Wanneer de bezoeker een categorie aanklikt krijgt hij de eerste advertentie uit die categorie te zien.
Bovenin staan twee navigatieknoppen, te weten; Vorige, Volgende.

Adverteerder

De adverteerder moet zijn advertentie naar de server kunnen uploaden in gif of jpeg formaat.
Ook moet de adverteerder de mogelijkheid hebben om zijn advertentie met een rich-text editor op de site zelf aan te maken.
Na het uploaden van de advertentie krijgt de adverteerder de keuze in welke week (weken) hij de advertentie wilt laten verschijnen.
Hierna kan hij kiezen in welke (sub) categorie(en). (elke extra categorie tegen bijbetaling)
Ook met de adverteerder kunnen aangeven of hij zijn advertentie op de homepagina wil laten meedraaien. (tegen bijbetaling)
Als laatste moet de adverteerder te zien krijgen hoeveel de advertentie gaat kosten, vervolgens kan hij hem bevestigen.

Latere modules
Later zullen er meerdere dingen worden toegevoegd, tegen aparte betaling.
o.a. een geschiedenis van de geplaatste advertenties.

Admin

De admin moet nieuwe (sub) categorieën kunnen aanmaken of wissen.
Verder moet hij alle bevestigde advertenties eerst goedkeuren voordat ze online (kunnen) komen.
De admin moet inloggegevens kunnen aanmaken voor nieuwe adverteerders, dit kan niet online door de adverteerder zelf.

Algemeen

Advertenties moeten elke zondagnacht automatisch worden verwijderd, de nieuw geplande advertenties moeten automatisch online komen.
(hier mag een handmatige handeling voor nodig zijn, hoeft niet volautomatisch)

Ik weet dat voor veel dingen, zoals de rich-text editor en een uploadscript e.d. al standaardscripts zijn. Ik dnek ook dat het voornamelijk het aan elkaar koppelen is.

Ik betaal tussen de 250,00 en 300,00 voor het basisscript.
Na deze opdracht zal ik nog twee modules laten bouwen, elk tegen 100,00 betaling.

Nog later in de toekomst zal ik nog een script door degene laten ontwikkelen die bovenstaand script voor me schrijft, tegen ongeveer 300,00 betaling.

Kortom, genoeg werk :)

Mail me alleen als je serieus geinteresseerd bent om dit script te schrijven.
Na overleg en details zal er een voorschotbedrag worden overgemaakt van 15%.

Serieuze reacties kun je mailen naar: [email protected].
Hey Jarno Jacobs,

Bedankt voor je idee, ik ga nu beginnen zo'n site voor mezelf te maken :D THX man!
Woei. Rickie does advertisement buisness. Ik vind het eigenlijk een belachelijk idee.. maargoed :)

Sinds wanneer bezoeken mensen alleen advertentie pagina's? Marktplaats: daar wordt direct gezocht naar bepaalde advertenties. Huis aan huis bladen worden aan huis bezorgd.. een website moet toch iets aantrekkelijkers hebben dan alleen reclame?
Jah lijkt me ook maarja :S
ach laten we het erop houden dat jullie het halve verhaal kennen
dan is hij sowieso nog duurder uit omdat hij het dan zelf moet maken en hijs nie gek ;)
maarrrrrrr idd laten we er over ophouden :)) slotje ;-)

Reageren