Ik heb een website gemaakt, hij wordt niet echt ergens voor gebruikt ofzo, maar ik vraag ff een review. Vooral op de functies letten en niet te veel op de lay-out, want die is lelijk :P
De lay-out ziet er op zich toch wel aardig uit. Maak een mooie banner, en dan is het echt wel mooi! Nog een paar tips: in het gastenboek zou ik de ruimte waarin de naam en datum staat wat groter maken zodat het op 1 regel past. Ook kun je de link naar homepage en emailformulier doen met een iccontje, dat staat wat overzichtelijker. Bij het fotoalbum is het misschien mooi om de miniaturen wat te stijlen door de cellen en achtergrondkleur (mooist is grijs) en een border (bijvoorbeeld zwart) te geven. Nu is het overzicht nog een beetje rommelig.
Persoonlijk zou ik iets andere kleuren kiezen, alhoewel dat geelige/oranje kleurgebruik wel lekker opvalt leest het iets minder prettig. Ook de witte tekst erop is een beetje moeilijk te lezen. Wellicht ook een ander lettertype, maar dat is persoonlijk.
Aan de andere kant, het sluit wel allemaal goed op elkaar aan... Je trekt die kleurstelling netjes door in alle onderdelen van je site en dat heeft ook wel wat. Eerlijk is eerlijk.
Copyright bestaat niet in Nederland en betekend dus ook niks. Als jij het op je site wilt zetten mag dat, maar het betekend niks. Wat je bedoeld is waarschijnlijk auteursrecht, dat hoef je niet aan te vragen maar dat krijg je automatisch als je iets maakt.