Oi!

Ik heb hier best wel vaak verteld over de Henzenrunners, een groep die-hard bikkels die ieder jaar van Parijs naar Rotterdam rennen om geld in te halen voor kinderen met kanker.

Gisteren heb ik toevallig een 8 minuten duren videofilm van vorig jaar gekregen welke ik op internet gezet heb.

klik

Op die manier weten jullie in 8 minuten wat de Roparun voor ons betekend en wat het inhoud. Een indrukwekkend overzicht van een indrukwekkende non-stop estafetteloop van Parijs naar Rotterdam.

Ik heb ook een grotere versie (640*480, xvid ac3, 45mb) maar die google video is opzich ook wel goed te doen kwa kwaliteit :).
dat is nog eens een stel die hard renners inderdaad Arjan, echt harstikke mooi filmpje die goed laat zien wat ze nou eigenlijk doen.
dit is zeker een goed iets, weet jij hoeveel ze ongeveer ophalen met 1 zo'n loop?

EDIT: ik zit zo eens rond te kijken op die site, en ik heb het idee dat jij die gemaakt hebt toch arjan? want ik zie jouw naam er tenminste onder staan.
ik wil even melden dat er een foutje in staat op de sponsor informatie pagina.
daar staat het volgende:
# Een bijdrage te storten op: Bankrekeningnummer 87.90.06.781 t.n.v. Henzen Runners p/a Van Bennekomweg 23, 3941 RG Doorn

# Loten van de Roparunloterij te kopen

# Sponsoring

# Loten van de Roparunloterij te kopen

oftewel twee keer loten van de loterij kopen ;)
Vorig jaar was de totale opbrengst van alle teams € 2.473.589,- Bijna 2,5 miljoen dus...

Kwa prestatie (eg snelheid) & opbrengsten beland mijn team van de 200 teams vaak in/rond de top 10. Dit jaar bestaan wij 5 jaar, zijn we superactief bezig en zitten we nu al (terwijl de loop pas begin juni is) op een megabedrag :).
ik vind het harstikke goed dat je je hier mee bezig houdt Arjan, ik heb al wel eens opgevangen dat jij je bezig houdt met het verzorgen van zieke kinderen enzo, maar nooit geweten dat je zo actief was. zeker volhouden!

de site is ook erg mooi en overzichtelijk om weer een beetje terug te komen op de normale onderwerpen :)
De website is inderdaad voor 100% door mij gefabriceerd. Ik moet hem eigenlijk een keer opnieuw maken want hij is niet zo perfect als dat ik normaal iets fabriceer. Maarja, als ik moet kiezen tussen een halve dag in de kou voor een stadium collecteren en 3500 euro ophalen, of een halve dag binnen bij de verwarming een website bouwen...

Dan kies ik voor het collecteren :).
Hoi Arjan, groots allemaal. Ga zo door.

Ik heb alleen een kleine opmerking: Boven de video staat een stukje tekst: Een 8 minuten duren film waarin Roparun team 90, de Henzenrunners uitleggen wat de Roparun voor hun betekend en wat het inhoud. Een indrukwekkend overzicht van een indrukwekkende non-stop estafetteloop van Parijs naar Rotterdam.

Ik heb daar een paar taalfoutjes in ontdekt....

Een 8 minuten durende film waarin Roparun team 90, de Henzenrunners, uitleggen wat de Roparun voor hen betekent en wat het inhoudt.
Dan haal ik er nog één uit ;) het is uitlegt niet uitleggen.
Goed zo Kalle, die had ik weer niet gezien.
sorry, maar weer een typfoutje ontdekt:

op "de roparun" pagina staat kankierpatienten i.p.v. kankerpatienten.
Ook aangepast :). En opzich hoef je je daar niet voor te excusseren, die dingen zijn altijd welkom :).

Reageren