Beste PHP'ers

is er een mogelijkheid op een button temaken die naar een formulier gaat en dan tegelijke tijd verwijderd uit het mysql database? bijv. 2 gebruikers zien de zelfde gegevens maar dat wil ik niet als hij of zij al benaderd is door het indrukken van de submit button moet een ander niet de zelfde klant benaderen of in zijn scherm zien.

Kan dat ?

Thanks alvast
En nu even duidelijk verteld...
ik heb geen idee wat je nou bedoeld...
Glassex helpt niet.
Glazen bol hebt niet.

Wat extra uitleg kan wel helpen. :-)
Ja dat kan, maar het lijk mij logischere als je een tijd/datum in de database zet.

Alleen zit je dan met het feit dat mensen uit moeten loggen, doen ze dat niet dan worden de gegevens niet meer vrijgegeven.
Sorry Eris,

Ik ben bezig met een telemarketing product online, die werk met random gegevens uit het klantendatabase. maar als er meerdere gebruikers bezig zijn met telesales dan zien ze allemaal de zelfde gegevens, en gaan ze ook allemaal bellen daar die gegevens die zij op het scherm zien staan. maar door dat iedereen die gegevens ziet bellen ze allemaal en dan zeg de klant dit is al de 100ste keer. dat verschillende mensen bellen van de telesales. omdat als er een intake is gedaan de row niet wordt verwijderd uit het database dus blijft de klant er in staan en wordt niet verwijderd.

dus de volgende telesales mederwerker gaat weer bellen naar die klant terwel er al een intake is gemaakt.

ik hoop dat je er iets op weet en begrijpt.
Thanks
Kan je niet een rij per artikel aanmaken?

Wanneer er een 1 in die rij wordt weggeschreven als het artikel geopend wordt kan iemand anders 't niet lezen/openen. Wanneer je het te lezen bestand op de juiste manier hebt afgesloten (save, cancel) veranderd de 1 in de 0 en kan iemand anders het bestand weer openen.

Kan je hier iets mee?
nou ja alleen weet ik niet echt de script daarvan "Sorry"
Zet een enum('y','n') als extra atribute in je database. Als een rij is opgevraagd, en als er een intake is geweest zet je het atribut 'intake' op Y.

Als je dan SELECT * FROM tabel WHERE intake = n; doet krijg je alleen een lijst van mensen die nog geen intake hebben gehad.

Dan worden mensen niet dubbel gebeld.
Ik weet ook niet of daar een bestaand script voor is. wat heb je tot nu toe al gemaakt? Kan je daar niet iets moois tussen vogelen?
Inderadation Arjan ;)

Reageren