Ik zoek een printscriptje, waarbij niet zo'n saaie grijze button maar je eigen afbeelding als link naar het uitprinten van de pagina kan worden gezet.

Verder nog een vraagje : weet iemand een zoekmachine zonder mySQL die simpel werkt?

Ik heb er ooit een gehad maar die had nogal wat gebreken.....

Alvast bedankt iedereen,

ArendJan
@PHP Newbie: Dat hoeft niet!
Voor bijvoorbeeld deze( http://www.thetriads.be/?act=idx ) pagina heb ik een aparte printerstylesheet bijgevoegd (kijk maar in de broncode) en dat resulteert in een goede afdruk.
Horen die foutenmeldingen ook bij het design van je website? (Sebastiaantje...)
die manier kende ik nog niet, sorry!
ArendJan schreef op 21.03.2006 16:32
Horen die foutenmeldingen ook bij het design van je website?
Nee. Ik heb net mijn error handler geupload. En hij doet het goed :-/

Sebastiaantje...
En waar slaat dat op... Jantje?
Ik heet ten eerste ArendJan en ten tweede kun jij beter de bugs uit je website halen in plaats van mijn grapjes weer eens te serieus te nemen....

ArendJan schreef op 21.03.2006 16:41
Ik heet ten eerste ArendJan en ten tweede kun jij beter de bugs uit je website halen in plaats van mijn grapjes weer eens te serieus te nemen....
Iets wat je gemaakt hebt hoeft niet in één keer direct te werken of wel dan. Ik had een typ fout gemaakt van de HTTP_USER_AGENT, dus en?

Bovendien jij haalt de notices weg wat nog een veel grotere bug is.
Okeej okeej ik bedoel het niet al te serieus!

Laat ik positief zijn :

succes met je website en de groeten aan de kerstman! (de paashaas is ook goed)
ArendJan schreef op 21.03.2006 16:45
groeten aan de kerstman!
Beetje laat mee. Hij is een uur geleden vertrokken :-/
Ik zal hem wel even een SMSje sturen :-)
Sebastiaan,

wat opbouwende kritiek ;-)

Dat je de borders van je textvakken hebt weggehaalt vind ik iets minder, word daardoor wat onoverzichtelijk, aangezien je geen onderscheid meer kunt maken tussen textvak en de rest.

Ook vind ik dat copyright wel wat kleiner mag (A)

en dan nog een laatste puntje; misschien is het mooi om die zwarte rand die nu achter index staat door te laten lopen.

Ik hoop dat je er iets mee kunt!

Reageren