Door
Onbekende gebruiker
op 21-03-2006 21:25
gewijzigd op 21-03-2006 21:31
15 views
Jongens ik heb het volgende probleem:
Ik had een paar dagen geleden dat opeens drie kwart van mij programma's niet meer wou opstarten. Ik heb inmiddels na veel gezeik systeem herstel gebruik en dat verhielp het gros van de problemen.
Maar de problemen die ik overhoud zijn dat een enkel programma niet meer wil starten en dat mijn viruscanner/spamfilter niet meer wil opstarten(de hele tijd errors geeft) maar dat de Virusscanner nog wel als los progje aan te roepen is en dat hetzelfde geld voor het spamfilter dat het nog wel doet als ik Outlook opstart.
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?
edit:
Ik gebruik Windows XP en Mcafee Security Centre
Tuurlijk raad ik een macje aan, maar helaas ligt dat niet in het budget van iedereen, en in de programma's. Gamen is wat moeielijker, aangezien er alleen maar Call of Duty 1, Medal of honour, Lego Starwars en dat soort oudere spelletjes zijn. Ow, en natuurlijk World of Warcraft :D
(Je kan hier ook geen Kazaa *kuch* gebruiken op pr0n te downloaden :P)
?
Onbekende gebruiker
22-03-2006 08:33
gewijzigd op 22-03-2006 08:43
Nee, Kazaa, dat wil je
Dan mag je wel een heel leger aan virusscanners en spywarescanners achter de hand hebben, want anders gaat het echt fout.
edit:
Weet iemand of je behalve een legale Windows Authentificatie Code nog steeds een legale windows versie nodig? Want we hebben hier wel een windows proffesional disk liggen maar die mag je maar drie keer installeren, terwijl er op de kast die ik heb een windows home sticker zit waar een code op staat om die te installeren, maar ik heb geen windows home schijfje
Als het goed is kun je gewoon van internet downloaden en de legale versie code gebruiken. Het enigste wat illegaal is het gebruiken van een foutieve serial die door meerdere mensen wordt gebruikt.