Hij vroeg mij of het mogelijk is om messenger in zijn site te zetten
Hij wil in zijn site hetzelfde scherm als messnger hebben, zodat hij altijd kan inloggen.
Kan dit en weet iemand misschien hoe?
Ik had al een inline frame verwezen naar messenger.exe op schijf maar werkt niet.
Gr Voula
?
Onbekende gebruiker
22-03-2006 19:16
gewijzigd op 22-03-2006 19:17
Dat kan met VBScript. Maar dat werkt uiteraard niet in niet-IE browsers. En het hoeft in IE zelf ook eigenlijk niet te werken.
Hij vroeg mij of het mogelijk is om messenger in zijn site te zetten
Hij wil in zijn site hetzelfde scherm als messnger hebben, zodat hij altijd kan inloggen.
Kan dit en weet iemand misschien hoe?
Ik had al een inline frame verwezen naar messenger.exe op schijf maar werkt niet.
Gr Voula
Het maken van een eigen webmessenger lijkt me een leuk karweitje, daar zul je nog lang mee bezig zijn...
Wat uiteraard wel kan is een iframe of link naar E-Messenger of Meebo, deze werken ook prettig..
Eeen iframe naar Messenger.exe kan al helemaal niet, dat opent alleen het bestand ;) Dus zinloos...
Stefan wat is E-Messenger heb je link adres voor mij?
Tja ik dacht probeer messenger.exe in programma`s op schijf, want daar staat meestal messenger geinstalleerd.
Maar werkt dus niet ook niet als inline frame ;)
Valt te proberen toch?
Dus eigenlijk kan je nooit een link naar een bepaalde map op iemands pc maken.
Zoals bijvoorbeeld nieuwe map: Site
Link naar c:/Site/
Ha ha
Gr Voula
Of is er nog iemand die een andere oplossing weet.
Ben nieuwsgierig.
?
Onbekende gebruiker
24-03-2006 20:17
file:///C:/Program%20Files/MSN%20Messenger/msnmsgr.exe
Link en hij werkt bij mij (Win XP).
Maar het is geen feitelijke oplossing.
moet toch te omzeilen zijn want is wel handig dat ik messenger op een site kan openen.
heb namelijk net ingelogd terwijl messenger op pc aanstond en dat ging; weer ook afgemeld bij messenger op pc.