http://www.awardspace.com/free_web_hosting.html

lijkt mij een zeer goede site voor gratis een site te beginnen met veel mogelijkheden en ik heb veel mensen horen zeggen dat dat de beste is die te vinden is voor gratis hosting

maar ik wil ff nog door jullie laten kijken want jullie hebben er toch wel iets meer verstand van..

PHPerik schreef op 23.03.2006 15:05
Geen mail, geen .htaccess (kijkend naar 'geen error logs' e.d.)... je moet het maar willen :-)

Waarom zou iemand gratis hosting willen eigenlijk? Voor testomgevingen kun je je eigen computer gebruiken, voor echte websites ga je niet serieus zo'n hosting gebruiken denk ik.

Kijk het is niet voor een hele grote site of zo..

Maar het is gewoon voor een friendly cup bij hattrick dus het hoeft niet allemaal zo heel erg top enzo te zijn.. Tis maar wat hobbyen..
awardspace is een goede hoster, alleen voor een officiele site een beetje te vaak offline, af een toe kapt de server ermee. Voor de rest echt een aanrader.
geen smtp ondersteuning, dus er kan niet gemailt worden vanaf je site

verder over dat vaak down, host is nog in béta fase
PHPerik schreef op 23.03.2006 15:05
Geen mail, geen .htaccess (kijkend naar 'geen error logs' e.d.)... je moet het maar willen :-)

Waarom zou iemand gratis hosting willen eigenlijk? Voor testomgevingen kun je je eigen computer gebruiken, voor echte websites ga je niet serieus zo'n hosting gebruiken denk ik.

Ik gebruik XAMPP (www.apachefriends.org), maar ik zou niet weten hoe ik die mail-server in moet stellen (Mercury)?
Ik gebruik het ook. Het werkt goed alleen heb ik soms wel dat de database overbelast is. Maar verder zijn er volgens mij geen nadelen
maar hoeso niet kunt mail vanaf de site maar als je en php ding maakt kun je toch wel mailen vanaf de site of niet?
Ja met een smtp script wel natuurlijk, maar dan kan ik niet mailen via mijn ip laat ik maar zeggen... En dat is wel ff makkeljker als ik maar een keer mail() wil gebruiken...
Nog even een kleine aanvulling wat niet kan:

• [item]All free accounts has upload file size limit of 500KB![/item][item]The following file types are restricted from uploading on AWARDSPACE.COM free web hosting - .avi .mov .mp2 .mp3 .mpeg .ram .asf .quota .vbs .shs .scr .exe .cmd .torrent .wmv .wma .rm .zip.[/item]
Ik gebruik deze host ook mar de database connectie lukt bij niet goed kan iemand mij helpen

Alvast bedankt
Mvg,
Romano

Reageren