Onder het mom... het is bijna vrijdag vandaag weer eens een kansloos relaxerend topic.

Post hier je fotos uit je (eigen) verzameling waarvan je denkt dat andere die ook wel kunnen waarderen!

Uiteraard begin ik!

Uiteraard hoort daar een verklaring bij, vlak voordat de henzenrunners vertrokken heb ik deze foto gemaakt met de tekst eronder 'Het internet support team staat vierkant achter jullie'. Dit jaar krijg ik waarschijnlijk een umts kaartje met een onbeperkte verbinding dus kan ikzelf mee :).
Maar w8 dat komt de bank tohc weer over jouw heen enz? moet je dan niet iets fillterne?
En veel lagen (layers) over elkaar heen denk ik.....
aah een *** werkje dus :P
voor mensen met veel tijd en geduld!
Ik ben er bij elkaar toch wel een anderhalf ~ 2 uur mee bezig geweest. Vooral het onthouden waar je al gezeten/gestaan heb is moeilijk omdat je anders 'door jezelf heenbeweegt'. En het lichtinval van de bovenste ramen was ook wel moeilijk :+.

Je moet wel de zon de in de gaten houden, zag ik ook al. De foto;s moeten snel genomen worden iniedergeval die 2 achter elkaar, anders staat de zon alweer ergens anders, maar in photoshop kan je dat ook zelf maken natuurlijk.
Leuke foto...:) Doet me denken aan die clip van George Michael en Mary J..:)

Reageren