Wat wordt het na twaalven altijd saai hier. Zijn er nog mensen??????
laters allemaal.
Het is hier nog de 27e maart en dat blijft ook nog wel een paar uurtjes zo. Ga zo eerst nog eens even wat eten en misschien een biertje happen. Het is nog te warm om te gaan slapen en van de airco word ik alleen maar verkouden.
terence: welterusten
luke: welterusten
Crispijn: welterusten

Kalle? Eric? same as yesterday?
Hahaha, jij mag hier niet praten Frank. Maar het begint hier ook al wat warmer te worden....

Hoeveel tijdsverschil is het, 6/7 uur?
Ik moest vroeg op vanochtend en gister ook, voetbal. Ben wel moe... het ligt eraan wat er op tv is, of ik laat opblijf.
@Kalle: Sinds afgelopen zondag is het 5 uur tijdsverschil. Daarvoor was het 4 uur en een paar maanden per jaar is het 3 uur tijdsverschil. Ik ga er nog wel eens mee de mist in. M'n moeder trouwens ook.... Laatst werd ik weer eens rond 5 uur 's morgens m'n bed uitgebeld. En als ze nu blond was, dan had ze nog een excuus!

Edit: Typo...
Zo snel ben ik óók niet weg :P
Anders maar ik nu Alvast Teamspeak server;)
Ben dus zo terug
Frank schreef op 28.03.2006 00:31
@Kalle: Sinds afgelopen zondag is het 5 uur tijdsverschil. Daarvoor was het 4 uur en een paar maanden per jaar is het 3 uur tijdsverschil. Ik ga er nog wel eens mee de mist in. M'n moeder trouwens ook.... Laatst werd ik weer eens rond 5 uur 's morgens m'n bed uitgebeld. En als ze nu blond was, dan had ze nog een excuus!

Edit: Typo...

Ja hou maar op je maakt me jaloers ik wil ook de zon op mijn kop voelen.
Jongens Teamspeak server draait nu!
IP: 83.247.71.253:9000, wachtwoord: <?php
Hij zal nog wel een maandje 24/7 online blijven :)

Reageren