Wat wordt het na twaalven altijd saai hier. Zijn er nog mensen??????
bevuilt*

PHPhulp gaat z'n CSS verbeteren zodra Bas daar zin in heeft of ons de vrijheid geeft in de code te "knoeien" ;-)
PHPerik schreef op 27.03.2006 00:38
Misschien een script dat een forum kan crawlen en al die taalfouten er uit kan halen. Lekker complex.

nah veel succes.
waneeer gaat phphulp eens een leeftijdsgrens van 18 instellen zodat we niet meer naar sebastiaan zn perfect comments te hoeven luisteren :o
bassie is bezig met CSS leren, het duurt zo lang? Misschien is ie aan knutselen en het aan vragen op www.csshulp.nl/forum
Kalle schreef op 27.03.2006 00:43
bassie is bezig met CSS leren, het duurt zo lang? Misschien is ie aan knutselen en het aan vragen op www.csshulp.nl/forum

Hahahaha :D
Tsja, zelfs grappen maken kan al niet weer omdat wes dan zijn eigen commentaar levert...

Steeds lekkerder sfeertje krijg je hier op die manier...
wes schreef op 27.03.2006 00:42
waneeer gaat phphulp eens een leeftijdsgrens van 18 instellen zodat we niet meer naar sebastiaan zn perfect comments te hoeven luisteren :o
Heb je iets tegen Sebastiaan :D

Bitchfight?
ik ben er ook nog hoor :-P 's nachts kan ik het beste werken... maar nu even niet :P word tijd om te gaan slapen... 2 nachten uitgeweest, nu weer eens een keer vroeg naar bed =)
Pim Vernooij schreef op 27.03.2006 00:44
ik ben er ook nog hoor :-P 's nachts kan ik het beste werken... maar nu even niet :P word tijd om te gaan slapen... 2 nachten uitgeweest, nu weer eens een keer vroeg naar bed =)
Zucht, ik ken het probleem... behalve dan dat ik nog móet werken
misschien kunnen jullie ff kijken naar mijn problemen (topic mysql rij toevoegen)

zou mooi zijn ;-) :-p

Reageren