Ja deze week ben ik lekker druk, maar nou had ik een vraag hebben jullie misschien ook een toetsweek die komt of al is begonnen.

Trouwens vandaag heb ik Nederlands en ANW(Algemeen Natuurwetenschappen).

Groeten,
Christian Bolster

Edit
Bedankt
Nope,

Ik heb elke week 1 a 2 gecoƶrdineerde proefwerken, dus dan hebben alle paralel klassen tegelijik het zelfde pw.

Het vervelende van dit systeem is is dat we ook vaak SO's(schriftelijke overhoring) hebben.
Wij hebben 5 proefwerkweken per jaar... Daar tussen hebben niets geen SOS enz...

Mijn 4de proefwerkweek begint op 7 April d8 ik
IK heb geen toetsen meer. Tentamens ;). Aan het einde van het blok altijd, 2 weken. En daarna herkansingen die toetsen.
Ik heb 4 kwartielen en daarom ook 4 toetsweken daartussen geen so's etc. maar ik ga nu over 10 minuten begint mijn toets Nederlands. Trouwens al mijn toetsen tellen voor het volgend jaar mee dus....

Groeten,
Christian Bolster
ik studeer af tot aan juli dus geen tentamens meer!!
Ik heb mijn bijna gehad. OENI (Organisatie en Informatie), IAMT (Informatie Analyse: Methoden en Techniek), SPSS (Statiek voor gevordenden zegmaar) en zomenteen nog Wiskunde.

DWOL (Data Warehousing & OLAP) hebben we de volgende periode. En nu heb ik 2 projectweken, dat betekend iedere dag van 9 tot 4~5 bikkelen...
Nederlands net gehad. Ik denk dat het goed ging, maar dat kan ik pas weten als ik mijn cijfer krijg. Over een 1 uur krijg ik mijn 2de toets ANW.

Groeten,
Christian Bolster
Heet bij ons PWW (ProefWerkWeek)

we hebben er 3 per jaar, gelijk aan de 3 semesters, en daarna krijgen we rapport, 2 weken geleden hadden we m
Net gehad, allemaal 7ens en 8en :D
Duss... Nu nog een maandje en dan eindexamen

Reageren