Hallo,

Ik wil graag mijn online game verkopen, omdat ik niet genoeg tijd heb om het bij te houden. Heeft iemand hier een goede (en betrouwbare) site voor (het verkopen)?

Bvd,
Koen Bressers.
ehmmmm criminals site heb ik erzelf al iets van 3 of 5 van geen bal aan!

lkkr geld verdienen terwijl niet eens eigen script is:(

vind zo zielig daarom ben ik ermee gestopt dat criminals gedoe

ten tweede het vernietigt je hersen van binnenuit net zoals een trojan doet

en ten derde pfffff wat is er nou zo leuk aan?

na ja mijn mening(s)

GR. mebus!
@Gijs (Armorad), een browser die zich aan de standaarden houd is niet altijd even mooi, zo staat in Opera de Rss/xml knop ergens in het midden van de pagina over alles heen en is de link http://koenb.funpic.de/ niet klikbaar omdat er een layer voor zit. IE heeft nergens last van. Met andere woorden, als phphulp bezieker kan ik beter met IE komen als met Opera.
@Mebus: Criminals??? Ik zal maar niet zeggen wat ik eigenlijk tegen je wil zeggen, dan wordt ik hier waarschijnlijk geband! Dit is GEEN criminals, maar helemaal zelf geprogrammeerd!!!
criminals is ook zelf geprogrammeerd. Of denk je dat robots dat ontwikkeld hebben?

Het gaat om het spel, het idee en de uitvoering daarvan.
ja dat vind ik erg veel op criminals lijken als het ten onrecht is mijn excuse's!
Over het algemeen kun je criminals downloaden, op je server gooien, installeren en klaar is kees.

Heb je al geregistreerd?
Maargoed, dit topic gaat nergens heen en begint nu een beetje op spam te lijken. Nee ik ga mij niet registeren want ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd.

Afin, Marien kwam met een erg goede link en uiteraard kan je ook de reguliere kanalen gebruiken (marktplaats, speurders, ebay). Ik raad je aan ook te kijken in je eigen community die je opgebouwd heb, die kunnen jou site het meest waarderen denk ik.

Dit topic heeft weinig toegevoegde waarde meer, en derhalve gaat hij nu dus op slot :).

Reageren