Nieuwe website online \o/

Mijn site

Wat vinden jullie er van?
Ik zou de tekst wat van de kant af halen, 15px ofzo... dat staat net iets beter denk ik. Verder lekker simpel en eenvoudig, daar hou ik wel van :).
Inderdaad iets meer padding. De linker-zijkant zou ik een andere achtergrondkleur geven dan de content, dan komt hij wat beter uit.
De tekst "schipbreukeling.nl" rechtsbovenin zou ik wat meer contrast geven t.o.v. de achtergrond.

Lay-out is met divs, bravo :-)
iig strak en niet te druk Ik vind hem mooi
waar staat phphulp.nl tussen de links? Verder wat meer details dat het wat opfleurd.

edit: en padding erin gooien en de foto's vind ik mooier gecentreerd.
en het is imo gemalen ipv gemallen kokosnoot
Misschien kan je wat alinea's in de opmaak van je tekst gebruiken, het is nu echt een grote lap tekst, die niet echt aanzet tot het lezen ervan :)
mooi fotoalbum. Staat deze ook op phphulp.nl?
Fotoalbum staat er wel op. Alleen het is een oudere versie is "het" totaal pakket. Die ga ik er niet uit slopen. Heb er geen tijd meer voor.

Jan Koehoorn schreef op 01.04.2006 17:31
Inderdaad iets meer padding. De linker-zijkant zou ik een andere achtergrondkleur geven dan de content, dan komt hij wat beter uit.
De tekst "schipbreukeling.nl" rechtsbovenin zou ik wat meer contrast geven t.o.v. de achtergrond.

Lay-out is met divs, bravo :-)

Waarom moet ik steeds op de edit knop drukken :(

Layouts in divs dat heb ik al jaren draaien. Zelfs al sinds versie 1.0 (2004)... Het was zelfs zo erg dat ik 2 totaal verschillende layout kon laten zien via een style sheet switcher...

Kleuren / padding aangepast...
ziet er goed uit toch nog 2 kleine dingen.

1) Zorg dat je navigatie er ff iets meer uit springt.
2) Zet je titel andersom als mensen dan een bookmark van je site maken dan krijzen ze niet
"Home | http://www.schipbreukeling.nl"; misschien is "schipbreukelingen.nl | home" beter.

Reageren