Na een drukke toetsweek op school vond ik het nodig om mijzelf eventjes terug te trekken en weer es wat leuks te doen. Ik heb mij verdiept in AJAX en een erg leuke website gemaakt.

Ajax heeft alleen een aantal nadelen. Eentje daarvan is het feit dat je content niet in de zoekmachines terecht komt... Alhoewel ik oorspronkelijk van mening was dat zoiets voor mijn persoonlijke website niet zoveel uitmaakte heb ik toch besloten om AJAX de deur uit te gooien...

Ik heb een aantal vragen aan jullie, afgezien van jullie persoonlijke mening zou ik graag jullie expertice willen aanspreken. Waarom is IE soms zo verdomd moeilijk?

- Waarom krijg ik in IE geen icoontje naast de phphulp link op de 'over mij' pagina, terwijl de 2e links het wel goed doet?
- Waarom krijg ik in IE geen goede link te zien op de scriptspagina?
- Waarom doet de 2e links op de 'handleidingen' pagina het niet?

Nog belangrijker, doet de website het bij iedereen? Ziet hij er goed uit? Werkt het gemakkelijk? Is het overzichterlijk en rustig?

Jullie mening is welkom!

mvg,
Arjan

link: i-cey.net.
Mijn mening voor een persoonlijke site en zijn/haar content/lay-out is persoonlijk dus waarom zou je dit onder vuur leggen en je er iets van aantrekken?
Het is jouw speeltje en jouw uitlaadklep zo too bad als een ander hem kl**e vindt.

Voor wat betreft de techniek m.b.t. php/css/xhtml hebben de "experts" reeds hun zegje gedaan :)

Suc6 met je site!
Leuke site. Een tip: verander de kleuren op de scripten pagina op welke manier dan ook. Want veel irritanter dan dit kan bijna niet om naar te kijken.
@lissy

Jullie mening is welkom!

Zegt genoeg denk.

Weerlegt precies wat jij zegt over de lay.

Commentaar is bij mij altijd welkom, daar haal je juist de beste ideeën uit :).
Tof gedaan, ik had alleen bij het gastenboek de laatste post boven gezet :)
Is het ook, kijk maar naar de datum ;).
oops:) inderdaad.

Mja het leek zo omdat jij vanboven het zo mooi uitlegde en daaronder stond een gewone post.

//ik denk dat ik is moet gaan kijken voor ne bril
Of op tijd gaan slapen. Of eens nie 12 uur achter een beeldscherm zitten.
Dat gastenboek had ik al in mijn oude website zitten en heb ik mee gemaakt. Er hebben alleen nooit echt veel berichten in mijn gastenboek gezeten :(.

Dus schrijf wat liefs ofzo :+

Reageren