Hoi ik heb een harde schijf met 2 gepartitioneerde ruimtes (typ ik dat goed?:P) en de ene heef5GB aan opslag en de ander 15GB...

Nu staat mijn besturingssysteem op die van 5GB maar die raakt een beetje te vol en wil ik die van 15GB verkleinen naar 12.5 en die van 5 naar 7.5GB vergroten.. Hoe doe ik dat?
o ik heb al meer dan de helft van me schijf verbruikt in 3 dagen ofzo beetje filmpjes zitten downloaden:):p en tig tal programma's installeren:)

GR. mebus!
Ik heb 80GB en ik kom meestal niet verder dan 42GB, dus ik heb beslist niet meer nodig, zeker als je bedenkt dat m'n broertje ook nog op deze computer zit.
ehmmmm okeey:) moet ik toch maar eens goed met me computer omgaan:):p

hij is toch wel aardig tegen me alloewel ie soms nog weleens traag doet:(

450mhz pentium 3:):p

na ja moet er niet eens een topic geopent worden over wat voor soort computers mensen hebben?:p

GR. mebus!
Ik heb toch aardig wat software op mijn eigen computer staan (inclusief WAMPP, een berg C++ compilers en benodigdheden, nog wat webdevelop tools en een berg games) en met 120 GB heb meer dan genoeg!
@Mebus het belangrijkste is idd het onderhoud dus ook af en toe iets (netjes) weggooien
En partition magic doet het prima heb ik ook wel eens gebruikt.
Paar minuten zweten en het blijkt gelukt te zijn maar een .bck is wel een aanrader
kweet ik hou dan ook ongeveer om de 1 a 2 weken ff een schoonhoudsbeurt aan me computer dingen verwijderen die ik niet meer gebruik of onnodig zijn
en even me computer lkkr afstoffen met nat doekje:)

GR. mebus!
Ik heb één schijf van 20 GB in 2 partities van 10 en ik zit nu op ongeveer 10 GB vol. Ik ben ook niet zo'n gamer ofzo en films doe ik ook niet aan... Ik heb 750 MHz, ik ga nog wel een keer iets nieuws aanschaffen. 256MB geheugen, is ook ruim voldoende :P. En ik heb 2 monitoren, dat is zo'n beetje het chillste wat er bestaat :P (Behalve natuurlijk nog meer monitoren :D)
Twee monitoren alsin 2x 26" ? :P
Als we het toch over disk space hebben;

Laptop:
- 1x40 gig => 10 gig vrij
- 1x250 gig USB => 1 gig vrij

Vaste bak:
- 1x80 gig => 50 gig vrij
- 1x120 gig => 2 gig vrij
- 1x40 gig => 4 gig vrij

Reageren