Mede PHPers: vanwege een foutje in de code stond de provincie Groningen bovenaan in de voorkeuren. De fout is inmiddels hersteld. Kijk even op http://www.jankoehoorn.nl/meeting/ en check of je provincievoorkeur nog steeds klopt.

Het gaat vooral om de leden die specifiek Groningen als voorkeur opgegeven hebben. Die staan nu op "geen voorkeur". Als je een andere provincie dan Groningen had opgegeven hoef je niets te doen.
Of een gelegenheid opzoeken waar ze wel draadloos internet hebben en dan kun je wel een laptop meenemen :)
Lapidi schreef op 14.04.2006 13:53
Dan ben ik dus 1070?! :o

Maar TheSante, je kent toch wel die reclame van KPN.
We hoeven maar 1 laptop mee te nemen natuurlijk, want de rest kan thuis mee genieten.

Alleen wordt de internet verbinding een beetje onbetaalbaar.

Maar het was ook niet echt bedoeld als potentieele oplossing.

En mijn post was wél serieus bedoelt. Niet dus. :-P
Rieksie schreef op 14.04.2006 13:56
Of een gelegenheid opzoeken waar ze wel draadloos internet hebben en dan kun je wel een laptop meenemen :)
Ja, dag, als we daar ook nog eens met websites bezig gaan houden dan zal je me dronken moeten voeren.
PHPerik schreef op 14.04.2006 13:59
[quote=Rieksie schreef op 14.04.2006 13:56]Of een gelegenheid opzoeken waar ze wel draadloos internet hebben en dan kun je wel een laptop meenemen :)
Ja, dag, als we daar ook nog eens met websites bezig gaan houden dan zal je me dronken moeten voeren.[/quote]

Dat is vast niet zo moeilijk. ;-)
Ahh, ik maar hopen dat jullie dat als een uitdaging zouden zien en zouden proberen :+

genoeg offtopic van mij voor vandaag
PHPerik schreef op 14.04.2006 14:03
Ahh, ik maar hopen dat jullie dat als een uitdaging zouden zien en zouden proberen :+

Jaja, dus toch een laptop meenemen. Dan heb jij je uitdaging. Lol.

Reageren