Hmmm..ik wil een text based game maken maar hoe? Zoals omerta (www.barafranca.nl) Ik weet dat dat heel moelijk is maar zijn daar geen scripts op internet voor te vinden?
oke ;)
hij doelt op die ..... post van jou bovenaan...

Ik had eens het idee dat je met een poppetje rond kan lopen op een wereld (ofzo dan) ik heb dit toen gemaakt, werd wel geinig, je kan al rondlopen door verscheidene werelden, maar als je server sloom is is daar geen bal aan -_- maar mischien is het wel een leuk idee :) dan moet je alleen iets verzinnen hoe je het spel maakt zonder dat je erg veel hoeft te lopen.

Derk
typ in google gewoon:

free online text based games

GR. mebus!

ik hou me mond nu in dit topic!
derk schreef op 05.04.2006 21:11
h
Ik had eens het idee dat je met een poppetje rond kan lopen op een wereld (ofzo dan) ik heb dit toen gemaakt,

wat?
een poppetje dat kan rondlopen op een veldje....
ik ben alleen de versie waarin je kan lopen kwijt, de versie waarin je dit nog in de database moest aanpassen heb ik nog :)
op zich was het wel geinig om te doen, alleen het lopen al.

Derk
hmmm,,
Normaal gezien zeik ik hier niet over, maar dit is geen chatbox....

posts als hmmm,, of ....... zijn niet nuttig, daarbij staat het brutaal. Op MSN kan je dit wel doen, omdat ze dan direct een antwoord verwachten. Wij verwachten dat je binnen nu en 2 dagen reageert, en ik neem aan dat jij binnen 2 dagen wel klaar bent met "hmmm,," doen (ik denk dat je daarmee bedoelt dat je denkt :P )
oke dat is goed ik ben net nieuw maar weet jij een site waar kanbt en klare scripts op staan want met de database ben ik nog niet zo goed..

Reageren