Ik heb een stylesheet, maar die blijkt niet helemaal goed te werken. In IE doet hij het WEL, maar in firefox niet. Deze geeft de volgende foutmelding:

Fout ‘position’ gevonden waar einde van waarde voor eigenschap verwacht. Fout tijdens het parsen van waarde voor eigenschap ‘width’. Declaratie genegeerd.
Bronbestand http://www.agenebbes.nl/newgame2/stylesheet.css
Regel 12

Wat moet ik doen, het gedeelte waar het (volgensmij) om gaat uit de stylesheet:

#iets {

position: absolute;
	left: 200px;
	top: 10px;
	width: 1000px;
	text-align: center;

}
1. Dat komt, omdat ik enkele bestanden include waar enkel php instaat. Daar bovenin staat die regel dan.

2. Ook al staat het niet in de head tag, of is er geen body tag. HET WERKT WEL. (alleen niet in Firefox)
heb geen probleem, hier is in Opera/Firefox/IE alles goed.
raar :S
Nog even voor de duidelijkheid, de home pagina staat wel goed, maar de andere twee niet!
left: 330px;
Thats it. Eventueel voor IE nog een aparte stylesheet met behulp van conditional comments.
Volgens mij ben jij iemand die zijn site in IE ontwikkelt om hem daarna in Firefox te testen. Zo moet je dat niet doen. Test en ontwikkel je site in Firefox zodat ie in Opera etc ook werkt en ga daarna pas rare truken voor IE uithalen.
verholpen, het kwam of doordat het in een form stond, of omdat het in een table stond. Daardoor werd deze niet gecentreert en de rest van de tekst wel.
Ik check/maak het in beide tegelijk!!!
Een aan te raden extensie vorr jou is denk ik wel de Web Developer toolbar waarmee je heel makkelijk on-the-fly je HTML of CSS kan aanpassen.
Tim schreef op 06.04.2006 15:01
Ik check/maak het in beide tegelijk!!!
Zo moet je het dus eigenlijk niet doen. Beter is eerst Firefox, daarna het stoute kindje IE.

Reageren