Hallo
ik moet voor een stage opdracht een vrijgrote website maken die ook zeker goed gevonden kan worden op internet.
Ik gebruik meestal een frame waar ik dan door (variabele) linken tekst uit mijn database in laad. zie ook www.ubee-ht.nl/SBM maar mijn website's worden niet goed gevonden op internet.
wat ik weet is dat weneer een site goed gevonden kwn worden je veel linken moet hebben die naar je site verwijzen, meta taks en aanmelden bij zoekmasiene's.
Maar hoe kan je de opbouw van een website het beste aanpakken zodat hij goed geincaseerd word bij zoekmasienes?
[quote=Jij hebt dit bijvoorbeeld als titel rechtsbovenin:
<span class="style1">SBM Research </span>
[/quote]
hhierover heb ik nog een intersante link gevonden
<?
$email="jouwemail";
if(eregi("google",$_SERVER['HTTP_USER_AGENT']))
{
mail($email, "Google langs geweest", "Google kwam op ".$_SERVER['REQUEST_URI']." om de site te indexeren.");
}
?>
zet dit op je site en je krijgt een mailtje dat google langs is geweest:)
let op!
600 emailtjes krijgen si geen uitzondering dus niet te lang gebruiken:p
Heerlijk, eindelijk eens mijn onderwerp op PHPhulp: SEO.
website.nl/nieuws/1234/hehehe-haha-test-test.html zet je interne om naar:
website.nl/index.php?actie=nieuws&nieuwsid=1234
Die hehehe-haha-test-test.html doe je gewoon niks mee :). Wat je daar invult maakt niet uit, maar met die urls maak je het google wel makkelijker :).
Hoe bedoel je? Bestandsnamen e.d. zijn heel belangrijk voor Google. Het crawlen wordt voor Google niet makkelijker door dit soort namen, dus het maakt weldegelijk uit wat je er invult.
Het belangrijkst is inderdaad dat sites naar jou linken, omdat bv. Google links naar andere sites volgt.
Dat is niet waar. Het is belangrijk dat er één site naar jou linkt, de rest is relatief en niet "het belangrijkst" te noemen. Ook niet "bijna het belangrijkst" of "waarschijnlijk het belangrijkst". Ik kan hier nu een essay van vele vele vele A4-tjes schrijven, maar dat willen we geen van allen (misschien voor een tut). Zeg alleen geen dingen over SEO die niet kloppen, want dan gaan mensen dingen fout doen.
Nog sterker, als ik een nieuw SEO-project start, dan is het enige dat mij serieus boos en ongelukkig zou maken, dat andere websites naar mij linken.
ja ik vraag me nog steeds af hoe belangerijk het echt is om mod_rewrite te gebruiken. ik nog niet uitgezocht hoe dit werkt, maar het klinkt als een hoop extra werk en vertraging van de site.