Ik heb net even een website in elkaar gezet wat ik later voor mijn scripts etc ga gebruiken. Ik heb hier de link:
http://bolster.no-ip.org/

Als dat niet werkt:
http://82.168.199.133/

Ik hoop dat ik mooie commentaar krijg. Trouwens de commentaar voor codes kan ik niet krijgen, want ik hou alles strict en ook cross-browser. Als het ergens niet doet meldt het dan even (Door nieuwe versie etc.)

Groeten,
Christian Bolster
Ik vind hem wat té groen.. Daarnaast gebruik je wel goede opmaak maar niet goed genoeg.. Vermoedelijk positioning waardoor je de 'selection bug' krijgt.. Je kunt dit oplossen door een hack te gebruiken (heb ik eventueel wel voor je, is javascript) of je kunt het oplossen door met paddings en margins te gaan werken :)
Afgezien van het feit dat het een 'bezoeker' weinig kan schelen of je website valid is.. Ik vind het absoluut niet prettig lezen.

Mijn scherm is 'maar' 1024px breed, en die tekst van links naar rechts is niet echt gemakkelijk lezen. Wellicht is het verstandiger om wat andere kleuren te gebruiken, en de tekst een stukje van de rand af te houden.
Kun je misschien de selection bug beter verklaren, want ik zie geen fout. Ik heb trouwens groen gebruikt, omdat ik het wel geinig vond, maar je hebt gelijk te veel ik zou het even veranderen.
Arjan ik ben bewust dat mensen niet op dat soort info staan te wachten, maar ja het is een test site dus ik heb het zeg maar voor mijzelf gedaan. Als aandenkertje.

[edit]
Helpie ik ben namelijk half kleurenblind en dan kan ik van niet al te slecht na een slagveld gaan.
Tekst gecentreerd vond ik mooier.
Ik vond gecentreerd persoonlijk ook wat mooier, want bij de kant kan het z'on lap text worden. Dus ik heb het even teruggezet.

Sry arjan dat ik terug naar center ga.
Ik werk altijd met text-align: justify, maar dat is persoonlijk :).
Justify is erg mooi bij veel tekst. Dus bij de testpagina is dat wel mooi. Maar bij de home (weinig tekst) ga ik voor centreren.
Oké gewijzigd. Het ziet bij de test wel goed uit. Bedankt voor die tip Arjan en Santhe.

[edit]
Hij valt nu een beetje uitbeeld. Dit ga ik morgenmiddag rechtzetten. Vind het nu wel welletjes geweest met het maken van websites.
[/edit]
Je justify doet het nog niet goed.

Reageren