Ik heb een forum ( al bekend denk ik)

--> http://chtmlenzo.nl/Forum

maar goed, wat het probleem is, 't forum laad te langzaam. Dat komt omdat er 24 pagina's geincluded worden...

weet iemand een script waardoor eerst de pagina wordt getoond en daarna de te includen pagina's worden geladen??
includen van files hoeft niet langzaam te gaan sterker nog het moet niets uit wijzen het heeft gewoon puur met de kwaliteit van je server te maken...
Wanneer je 24 pagina's include, ben je niet goed bezig lijkt me... :/

Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on 'db1.awardspace.com' (4) in /home/www/chtmlenzo.nl/Forum/connect.php on line 2

Warning: mysql_select_db(): Can't connect to MySQL server on 'db1.awardspace.com' (4) in /home/www/chtmlenzo.nl/Forum/connect.php on line 3

Warning: mysql_select_db(): A link to the server could not be established in /home/www/chtmlenzo.nl/Forum/connect.php on line 3

Warning: mysql_query(): Can't connect to MySQL server on 'db1.awardspace.com' (4) in /home/www/chtmlenzo.nl/Forum/berichtcheck.php on line 14

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /home/www/chtmlenzo.nl/Forum/berichtcheck.php on line 14

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/www/chtmlenzo.nl/Forum/berichtcheck.php on line 15
@Rafael : het is een forum weetje en dan ga ik niet met 24 losse pagina's werken maar met includes, en volgens Eris maakt dat niets uit, dus....

@Eris : Dan word het toch maar een betaald host....
ArendJan schreef op 10.04.2006 20:12
@Rafael : het is een forum weetje en dan ga ik niet met 24 losse pagina's werken maar met includes, en volgens Eris maakt dat niets uit, dus....

@Eris : Dan word het toch maar een betaald host....

Ik vatte je bericht op alsof je 24 includes had op 1 pagina, blijkbaar dus niet.
Ik weet het, die database is kl*te soms werkt ie wel en soms ook weet niet....
Je HTML ziet er ook niet bepaald gezond uit.
Meerdere <html>, <head> en <body> tags. Dat klopt niet echt. Je mag er nl maar 1 van al deze hebben...
Dat laatste was al bekend bij ArendJan, in denk zo langzamerhand al wel 2 maanden
Heej ff bij het topic blijven....

ik heb eerlijk gezegd nog niet eens naar de html gekeken van het forum, kben allang blij dat het werkt(e)...

Ik denk dat ik al weet waar de fout ligt, ik heb die hele database bomvol staan, kga 'm eens ff legen,

@Maarten : zo dom ben ik ook weer niet hoor, maar ik heb zoals al gezegd nog niet naar de html gekeken....
Het lijkt me niet echt handig werken om eerst te programmeren in PHP en daarna nog eens de HTML op te schonen. Dat kost enorm veel moeite om dat daarna nog eens te doen.
Maar genoeg daarover (wat mij betreft)
Heej jongens dit is het probleem :

The scheduled database upgrade was started, please note that you might experience some database connectivity disruptions. We apologize for the incovenience and will update the upgrade progress on a timely manner!

Reageren