Ik ga 2 weken zeilen naar en bij Engeland. Verder nog een zeilkamp als staf begeleiden en nog een week zeilen met een skutsje op het IJsselmeer/Waddenzee.
Misschien voor die tijd nog een lange zeereis maar dat is nog niet zeker...
Mijn zomervakantie begint al vroeg (in juni) dan ga ik met een vriend naar spanje voor, hopelijk 3 weken. Dan ga ik een heleboel werken als verhuizer. :P
En dan ga ik nog 2 weekjes naar zuid-frankrijk. En de tijd die ik dan nog over heb ga ik benutten aan PHP. Gewoon wat kleine freelance opdrachtjes ofzo...
Ik ga 4 weken naar Rusland om eens te kijken hoe het leven daar is (en goedkoop goederen in te slaan) ;)
Die vriend waarmee ik naar Spanje ga, komt uit Rusland. Als je wilt kan ik wel vragen wat leuk is om te doen.
Die vriend waarmee ik naar Spanje ga, komt uit Rusland. Als je wilt kan ik wel vragen wat leuk is om te doen.
Oeh, dat zou wel tof zijn! Gewoon leuke (en veilige) dingen om te bezoeken, waar je niet moet komen, tips etc. zijn allemaal welkom :) Talencursusjes overigens ook :)
Uit welke regio komt hij, gezien Nederland vrij klein is in vergelijking met Rusland? Ik ga naar het (noord-)westen, dus activiteiten in het oosten van Rusland zijn bij voorbaat al van de baan :)