Dan zul je nog even moeten wachten, vriend! De zomer is hier net voorbij.
Zomer = 35 tot 40 graden => weer om naar het strand te gaan
Winter = 25 tot 30 graden => te koud om iets te gaan doen... En mocht het onder de 25 graden komen, dan is het tijd voor handschoenen en mutsen. Je gelooft je eigen ogen niet.
Verder is Brazilië zeker een aanrader en niet alleen om het vele vrouwelijke schoon. Wanneer je sportief en/of avontuurlijk bent ingesteld, zit je hier gebakken!
LOL, wij mogen onderhand blij zijn als het hier boven de 15 graden uitkomt! En zij lopen daar dan al ingepakt rond :D
Helemaal geen rekening mee gehouden dat het daar qua seizoen net omgedraaid is trouwens. Stom van me.
Sportief: niet echt.
Avontuurlijk: zeker wel.
Brazilië ligt helaas niet naar de deur (wel een ander land met een B, zijn ook zeker mooie meiskes te vinden, wel minder stranden), en zeker voor een student zal het toch vrij duur blijven. Vliegticket is vast niet te betalen, en ze hebben op boten ook niemand meer nodig om kolen op het vuur te gooien (dat werkt tegenwoordig met diesel heb ik me laten vertellen). Meereizen als verstekeling is wel een optie natuurlijk.
Maar goed, dan zie ik je van de winter wel weer. Kameraad ;))
Edit:
Voor het vrouwelijk schoon hoef ik het niet te doen trouwens. Ik heb al een hele lieve Colombiaanse vriendin.
SPORTIEF EN AVONTUURLIJK, wanneer gaat het eerste vliegtuig? Kan ik bij een van de vriendinnen slapen van je vriendin? Het vliegen duurt 10 uur ofzo dus dan leer ik 10 uur wel de belangrijkste woorden portugees.