Heej iedereen, ik zie en hoor altijd veel comentaar over websites, maar ik zou wel eens willen weten wat jullie nou een perfecte website vinden?

Ik vindt bv. http://scholieren.com erg mooi!
Ik denk dat de perfecte website niet bestaat. Want als je iets maakt móet je het blijven veranderen. Om het perfect te houden. En om allemaal leuke dingen te hebben... Die kunnen van zichzelf perfect zijn. Maar alles samen zal het een rotzooitje worden. Dus ik dnek dat die niet bestaat....
Een perfecte website is een website die door iedereen gebruikt, geaccepteerd en liefgehebben wordt. Dat bestaat dus niet. In de buurt komt wellicht Google.

Houd je gewoon aan de regels van W3C en Drempels Weg en je komt sowieso in aanmerking voor zeer goede website qua presentatie.

Verder moeten teksten pakkend zijn, je in 2 seconden zien waar je bent en moet er een heldere navigatie zijn.

Perfect bestaat niet, op mij na misschien.
Joepie, ik heb een soortgenoot gevonden, it's a miracle.
Okee, dat is duidelijk, maar wat vinden jullie behalve GOOGLE dan een hele goede site?
kweet eigenlijk niet of de perfecte site bestaat iedereen heeft zo wel zijn eigen smaak

en daarom kan een website denk ook niet perfect zijn

zelf ben ik fan van anime website's waarmee ik nuzelf ook weer de draad mee oppak sinds een week of 2 á 3

dat vind ik wel altijd perfecte website's:)

GR. mebus!
Voorbeeld?

Perfect bestaat niet, op mij na misschien.

Niet perfect, want je vond de "edit" knop niet ;)

PureeSoiree vind ik persoonlijk wel mooi qua layout :) Website is niet perfect, maar de layout is geslaagd vind ik :)
Het ligt denk ik toch aan de smaak, maar ik ben nu bezig met een lay-out die echt moet gaan lukken!
zelf ben ik een tijd niet meer met anime bezig geweest en kwam me smaak bij ((([[[{{{criminals}}}]]]))) te liggen

zelf ben ik hem nu weer gereed aan het maken op m'n eigen server:)

GR. mebus!
Ik vind deze kwa layout wel aardig goed op zich. Ik vind dit een fijne layout voor een forum, en deze statistieken hebben ook een voorbeeldfunctie voor mij.

En kwa toegankelijkheid doet deze het naar mijn mening erg goed, ik kan er in ieder geval makkelijker iets vinden dan hier, en geloof me, ik heb het goed geprobeerd.

Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik deze site best wel onhandig vind. En deze documenten daar zijn helemaal erg.

Reageren