Site vindt ik gewoon niet mooi, lelijk lettertype en laadtijd is ook niet om over naar huis te schrijven....
Link gekopieerd
dus met andere woorden ik ben nog niet klaar:D
ik zal er wat aan gaan doen bedankt voor jullie reacties
Link gekopieerd
maare als ik het achtergrond plaatje nu eens in stukken hak en met div's weer in elkaar zet zou dat dan helpen? en hoe beveilig ik mijn dir...?
Link gekopieerd
dirs beveiligen doe je met chmod, daar moet wel ergens een turorial over staan hier op de site ergens. Kan met php en/of de meeste ftp programma's
Link gekopieerd
aargghhh :) Times New Roman
verder moet je ook wel een background kleurtje hebben ipv alleen afbeeldingen...
dat wit erachter is niet echt supermooi
-- werk je met Div's?
centreer ze dan ;)
Link gekopieerd
verder bij elke keer dat ik een pagina open binnen je site komt er een visitcount bij.. :S
en off-topic, hoe krijg je het voor elkaar om 120min te doen over een P4 upgrade :)?
Link gekopieerd
= Concact formulier wordt niet gecheckt op de volgende 2 dingen:
- Is het email juist? Ik vulde alleen een 'a' in
- Het telefoonnummer wordt niet gecontroleerd op cijfers, dus als je wil kun je er gewoon fijn letters invullen :)
Die dingetjes zijn niet zo moeilijk te verbeteren in php..
Link gekopieerd
Opzich is het niet heel slecht, maar er zijn vooral op het gebied van lay-out en hier en daar wat dingen te verbeteren...
Mijn eerste website was ook niet om aan te zien hoor... (achteraf dan)
Maareh suc-6 ermee!
ArendJan
Link gekopieerd
Ik ben het wel eens met Flipze, verander dat Times New Roman, voor de rest een redelijke site (niet echt mijn smaak)
Link gekopieerd
doe ook ff wat aan je teller, of goed laten werken of weggooien. ik kon er zo 100 aan toevoegen
Link gekopieerd