Dag mensen,

Ik heb in een php file een include (voor een footer)
Ongeacht de pagina inhoud wil ik ten alle tijden de 'footer' onder in mn browser hebben.
Enig idee hoe dit te fixen?

thanks

Richard
Het is mogelijk via apache maar ik zal niet weten hoe. Misschien weet google het.

Standaard footer.php includen zal waarschijnlijk geen oplossing zijn..
Terence zoals je zijn vraag kan lezen wilt hij het altijd. Ongeacht het een html bestand is enz.

Daarnaast zijn die ?pagina=afewfawef niet de mooiste links die goed in de zoekmachine voorkomen...
AddHandler in .htaccess, zie google.
Dank heren.. maarrr...
Eigenlijk bedoel ik...;

Ik heb een include file (footer.inc) welke ik op elke pagina wil includen... zodat onder elke pagina komt te staan "© By blabla bla..."
Echter.. deze tekst wil ik ten alle tijden ONDER in de browser hebben (dus niet onder in mijn pagina)
Ook niet in de 'statusbalk' van de browser, maar gewoon echt aan de onderkant van mn page..
uhmm..snappie?

Richard
Ja... dan include je toch op elke pagina footer.inc? Of wil je iets dat overal automatisch de pagina include? Dan dus die AddHandler. En anders gewoon de include overal handmatig toevoegen.
Nee hoor.. handmatig is prima..

Alleen ik krijg nu mn footer direct onder mn tekst..
Ik wil mn footer echt als footer en dus onderin mn pagina.... (ongeacht of die pagina bijvoorbeeld verder leeg is)
Als ik bijv. een lege pagina mn footer include dan lijkt het wel een header :-)
Snap je wat ik bedoel?

thanks

Richard
Yes.. thats it..
Als ik de browser kleiner of groter maakt, dan blijft de footer altijd een footer ..
Enig idee hoe?

Thanks
Richard

Reageren