Yo,

Wie is er handig met flash en heeft tijd en zin om gratis een movie voor me in elkaar te knutselen?

Wat ik zoek is een movie waarmee afbeeldingen met elkaar afgewisseld worden middels een 'fade' en dat er tekst middels een 'slide' (beetje flitsende manier) tevoorschijn komen.

Dit zou volgens mij niet zo moeilijk moeten zijn, maar ik heb zelf de kennis niet :)

Iemand interesse?
Ik wil het wel proberen... Ik kan een beetje flashen. Ik wil je wel helpen maar ik weet niet wat "fade" betekend. :D
Ik wil je aanbieden om macromedia te gebruiken wat heeeeeel simpel is en je van zelf de weg wijst ook met fade :) tekstje hier tekstje daar tijdslijn goed afstemmen en je bent klaar......suc6
vincent schreef op 18.04.2006 20:27
Ik wil je aanbieden om macromedia te gebruiken wat heeeeeel simpel is en je van zelf de weg wijst ook met fade :) tekstje hier tekstje daar tijdslijn goed afstemmen en je bent klaar......suc6

Kweet het... en al verschillende tutorials gevolgd, maar dit is gewoon niet voor mij weggelegd :P
Dr is ook software voor zoals Amara Flash
Het lijkt me leuk om je te helpen. Neem ff contact met me op via [email protected] :), dan kunnen we verder bespreken wat er precies moet gebeuren.
kan zoiets niet heel simpel met javascript....
Ja volgens mijn wel... Fade wee tik niet presies (het uitdoven van ene foto naar andere foto toch?).
Zim schreef op 18.04.2006 22:04
Ja volgens mijn wel... Fade wee tik niet presies (het uitdoven van ene foto naar andere foto toch?).

Het zou kunnen met de filters van IE, maar die werken dan alleen in ...
@Jan what els is new

Edit of bedoel je FF op de puntjes?
Klaasjan schreef op 18.04.2006 22:52
@Jan what els is new

Edit of bedoel je FF op de puntjes?
Filters werken alleen op IE.

Reageren