heeft iemand ervaring met het zeer mooie programma windows? Ikke heb last van een 'bug'.Ikke kreeg eerst blauwe schermen, en heb systeem herstel terug uitgevoerd naar 2 dagen ervoor. Alleen nu kan ik op sommige sites en programma's niet meer komen.
De website's waar ik niet kan komen (krijg een wit scherm en vult niks) windowsupdate.windows.com.
En de programma's: Alle windows programma's zoals systeemherstel. (opent niks, als ik hem 2 keer opstart krijg ik de blauwe balk boven, met een leeg wit scherm erin.
Kan zelfs help niet openen, gebeurt niks.
Volgens mijn mis ik iets essentieels, maar wat?
Kan iemand mijn helpen of zeggen waar ik misschien gehoplen wordt met dit probleem?
Ik vind he tniet zo heel erg om windows opnieuw te doen. want alleen windows staat op me C schijf...
Maar ikke heb geen orginele windows XP cd. Ikke heb een acer aspire 1692, en daar zit standaard 3 reboot cd's bij en daarme ekan je ej ORGINELE windows opnieuw doen, alleen dan doet hij alles opnieuw (format)...
net ffies hitman pro gedaan.. geen last van die diertjes, alleen wat tracking koekjes, iemand nog andere ideeën?
Je hebt al systeemherstel gedaan las ik, maar heb je het ook zo geprobeerd:
Opstarten in de veilige modus (tijdens het opstarten op F8 blijven rammen) en dan systeemherstel uitvoeren en een datum pakken van een week of twee geleden.
?
Onbekende gebruiker
18-04-2006 22:42
Ik had laatst ook een probleem dat een hele hoop programma's opeens wegvielen, best wel balen.
Maar ik heb geformatteerd en hij loopt weer als een zonnetje.
Dat was de enigste manier hoe ik mijn laatste systeem herstel had gedaan toen ik de heletijd blauwe schermen kreeg door mijn virusscanner die ik net ingestalleerd had. En toen deed me windows het weer goed op DEZE bugs na....
Maar ikke had verder geen systeem herstel plekken, maar gek genoeg ook kon ik niet naar de vorige maand klikken, geen idee waarom. (dit was in de veilige modus)
Yup dit was ook hetgene wat ik dan maar zal moeten doen... Mag ik me hele windows weer pimpen:P... vind het standaard windows maar niks... maarja...
Ik spreek jullie wel weer;)