In een woord waanzinnig, simpel, werkt, duidelijk.
MAAR, paar kleine puntjes.
1- waar je scrolling content hebt is de marge van de tekst helemaal strak tegen je blauwe balk aan ietsje meer marge misschien?
2- moet de achtergrond persee licht-groen misschien kun je iets doen met een tafelprintje en dan wat losse divjes met tafel atributen koppiemok pen, dat soort dingen. draag bij aan het lezen van een blad idee. (persoonlijke mening)
3- wat ik nog mis in het tijdschript thema is de jaargang, nummer, datum. op de voorpagina.
4- je werkt met tabellen, dat een minpunt, maar wel met css is een pluspunt.
Over de puntjes:
1- inderdaad iets meer marge is mooier maar is ook weer anders in verschillende browsers
2- huisstijl van de opdrachtgever helaas. Ik had ook gedacht aan een buro-achtige stijl, maar dat kost ook wel weer veel bytjes.
3- Ook weer in overleg met de opdrachtgever is dat eruit gelaten. Er zit trouwens een heel cms systeem achter!
4 en 5- je mag het lenen als je hem met div's in elkaar zet ;) !!!
ik zag net nog een puntje. je mist iets in de geest van een copyright pagina, disclaimer achtig iets. Dat wil zeggen ik zag jou naam nergen, en dit is best iets om trots op te zijn.
Userinterface technisch gesproken is dit inderdaad klote. Ook omdat bewezen is dat het menselijk ook op een andere manier naar het scherm kijkt... zie bijv. dit recente bericht op tweakers.net