Beste,
Al lang sukkel ik met eens dat mijn site gesliced is, hoe ik het dan best verder doe.
Hoe code ik men site dan best verder, zodaning als er teveel tekst komt dat mijn "content" gewoon uitrekt en niet heel mijn site verpest word.
Werk ik best met div's , met header & footer , met functions , ...
Wat wil je precies? Weten hoe je een site moeten bouwen?

Kan met: div's, tabellen, div's en tabellen, frames, enz.. En dat je content mee rekt, kun je gewoon doen door een widht in te stellen: width="100%"
ik wil juist weten wat het beste is:) van al die dingen
table's is voor informatie maar kan ook gewoon gebruikt worden voor je website zelf ben ik nu een website aan het maken met div's werd het een beetje beul om de hele tijd table's te maken enzz

zo zelf zou ik je div's aanraden en zeker niet iframe en frame:)

GR. mebus!
Oke, weet iemand een goede tut. waar uitgelegt staat hoe je je site omzet in div's ?
Kheb geen idee (srry)
Markiej schreef op 19.04.2006 18:12
Kheb geen idee (srry)

<offtopic>Waarom plaats je dan wel een zinloze reactie? Wanneer iedereen dat gaat doen, kan het forum wel sluiten. Je wordt dan bedolven onder overbodige rommel.

Reageer alleen wanneer je iets hebt te melden. Alvast bedankt voor je medewerking.
</offtopic>
Frank schreef op 19.04.2006 19:08
[quote=Markiej schreef op 19.04.2006 18:12]Kheb geen idee (srry)

<offtopic>Waarom plaats je dan wel een zinloze reactie? Wanneer iedereen dat gaat doen, kan het forum wel sluiten. Je wordt dan bedolven onder overbodige rommel.

Reageer alleen wanneer je iets hebt te melden. Alvast bedankt voor je medewerking.
</offtopic>[/quote]

Wij delen duidelijk dezelfde mening, alleen hou ik meestal mijn mond er over :) Ik heb namelijk het idee dat kleuterjuf/politieagent spelen niet veel uitmaakt hier.

Edit: Typo

Edit 2
Om zelf ook maar even ontopic te komen:
Div's heeft mijn voorkeur, het is even aanpoten om het onder de knie te krijgen, maar je krijgt er wel eens schonere code, en snellere website van. Makkelijk aanpasbaar als extra bonus!

Reageren