------------------------------------------------------------
Er hoeft niet meer gerageerd te worden, lees anders mijn uitleg even in mijn laatste bericht,

bedankt, ArendJan
------------------------------------------------------------
ziet er goed uit :) ik heb inlogsysteem niet getest, want daar heb ik toch niet zoveel verstand van

maar terzijde;
wat is het verschil tussen chtml en gewoon html 4.1?
thnx Flipze

verschil :

chtml de c is extra en staat voor compact

chtml is erg simpel en logisch opgebouwd met minder mogelijkheden dan html maar aan de andere kant weer extra's zoals a href=tel:012345678 functie bv.
aha ok :) tja das idd wel handig ik ga het wel even nader bekijken ;)
Jah oude versie staat nog gewoon op chtmlenzo.nl (nieuwe lay-out moet nog verbeterd worden, komt daarna online)
In ff ziet het er niet echt florisant uit en dit:

Result: Failed validation, 108 errors
File: upload://Form Submission
Encoding: utf-8
Doctype: HTML 4.01 Strict
This page is not Valid HTML 4.01 Strict!

zal de reden daarvan zijn
los dat nou eens op. Volgens mij wordt dat al vanaf versie een tegen jou geroepen maar het blijft bagger.

je kunt je site checken op:
http://validator.w3.org/check
Log ik in. Ga ik bericht verzenden. Typ ik heel me tekst. Druk ik op de verzend-knop, zegt'ie dat ik moet inloggen... Jaah Daaaaag! ;)

Edit:
Dat zei Willem-Jan dus ook al.. :)

Elwin
Jongens ik heb al ontdekt waar het aan ligt:

Ik heb pagina's van een eerder inlogsysteem van me helemaal nieuw in de nieuwe lay-out gezet maar wat is de fout? Elke geinclude pagina heeft ook body-tags enzovoort dus een html opmaak (compleet) dat geeft dus een hele slechte scripting.

Verder heb ik fouten gemaakt in de pagina waarop je komt als je bent ingelogd waardoor je bij de volgende pagina al niet meer als ingelogd beschouwd wordt.

Bedankt voor tips, maar helaas achteraf overbodig!

-----------------------------------------------------------
Hiermee sluit ik dus dit topic, het heeft verder geen zin meer om te reageren. Ik moet alles aanpassen!

Reageren