Ik ben niet zo tevreden over me huidige webhost dus ben wat aan het rondkijken naar andere webhosters. Toen kwam ik terecht op b-one.net
Zij bieden ongelimiteerde bandwith. Dit klinkt me eerlijk gezegt een beetje te mooi om waar te zijn. Iemand ervaring?
Ja, geen probleem. Zeer goede hoster.
Welke beperkingen heb je met PHP in veilige modus?
Ze bieden geen onbeperkt aan maar een fair use policy. Maar dat zegen ze niet...

Je mag hun website niet gaan gebruiken te dienen als download server en nog een paar dingen.

Daarnaast zou ik zelf kiezen voor een webhoster in NL met betere dingen..
Goede voorbeeld is pcextreme...
Daarnaast vraag ik me af hoe je 1,80 kan leven als hoster. Alle kosten gaan gewoon door...
Ik heb hele slechte ervaringen met B-one.net, ik was binnen een dag van hun site gebanned en ze wilden mijn mailtjes niet beantwoorden waarom ze me hadden gebanned...
Met pcextreme heb ik het probleem dat je daar per gewone account maar een "echt" domein kan hebben, maar als je een reseller pakket neemt heb je da volgens mij niet en dan heb je ook directadmin =).

Ik zit al een tijdje bij sebsoft (http://www.sebsoft.nl), zijn wat duurder, maar een hele goede kwaliteit =).

EDIT: Trouwens het echte werk is natuurlijk: http://dreamhost.com/shared/comparison.html =)
Toevallig zit ik bij B-one en je betaald niet voor de service. B-one had last van een ddos aanval en daarom hadden ze alle home.nl adressen geblokkeerd zodat ik mijn eigen site niet op kon... E-mailde ik ze kreeg ik een link naar hun site met daarop het antwoord op mijn vraag. Goede service!

Toch zou ik waarschijnlijk zo weer een account daar afsluiten, al ligt het eraan voor wat. Het kostte met 36,- maar kreeg tevens een adwords coupon van 50,- die ik goed kon gebruiken voor een andere site. De site is de laatste 2 maanden altijd online geweest buiten dat akkefietje met het bannen.

Dus verwacht geen al te goede service maar de prijs is goed voor wat je krijgt. Downtime is nihil, snelheden zijn goed en bij normaal gebruik zul je geen problemen krijgen met de FUP. Net als dat bijna niemand problemen heeft met de FUP van zijn ISP...

Reageren