Hallo,
Ik ben nu al 2 dagen opzoek naar een goed photoalbum systeem (wat makkelijk in te bouwen is) eerst probeerde ik gallery, die niet werkte omdat safemode geactiveerd is op mijn server, en daarna nog 10^1000 andere (noujah overdreven) stuk op 12 andere en ik kon geen enkele goede vinden (helft deed het niet, ontbrekende files enz..) weet iemand een goede?

Groeten,
Woopie
Lotte schreef op 26.04.2006 07:21
Sorryl arjan... Maar is zie helemaal niks op die link van je ;)

klik. Ik zal hem vanavond even hufterproof maken & voorzien van commentaar en hier plaatsen.
Toppies Arjan ((((lissy doet een vreugde dansje ^-^) want dit zoek ik dus voor mijn beardie site :)
Echt vet Arjan :)
Woopie100 schreef op 26.04.2006 09:45
hmm dat vind ik niet... wrm mag je je EIGEN topic niet verplaatsen?

[offtopic]
Waarvoor zijn wij er dan... Veel forums is dit voorbehouden voor "admin/mods"
[/offtopic]
Eris schreef op 26.04.2006 16:39
[quote=Woopie100 schreef op 26.04.2006 09:45]hmm dat vind ik niet... wrm mag je je EIGEN topic niet verplaatsen?

[offtopic]
Waarvoor zijn wij er dan... Veel forums is dit voorbehouden voor "admin/mods"
[/offtopic][/quote]

Kom op nou.. moetne jullie strx ook onze instellingen gaan wijzigen omdat wij het zelf niet meer kunnen?
En lomp en totaal niet zelf aanpasbaar aan je wensen. Het is een zip-pakket van 2988785 bytes, dat is bijna 3 mb. Uitgepakt neemt het 10.3 Mb ruimte in, veel mensen hebben die ruimte niet eens bij hun hostingprovider. Wil jij zo'n log systeem gebruiken voor het weergeven van wat mappen met plaatjes? Ik niet...

Mijn script is 6kb.
Arjan Kapteijn schreef op 26.04.2006 16:46
En lomp en totaal niet zelf aanpasbaar aan je wensen. Het is een zip-pakket van 2988785 bytes, dat is bijna 3 mb. Uitgepakt neemt het 10.3 Mb ruimte in, veel mensen hebben die ruimte niet eens bij hun hostingprovider. Wil jij zo'n log systeem gebruiken voor het weergeven van wat mappen met plaatjes? Ik niet...

Mijn script is 6kb.

Wow, hoe krijgen ze het voor elkaar. Zal wel heel veel lay-out inzitten.

edit
typo
Zonder de images en templates map komen we op 8,03 MB.

Reageren