Hey kerels,
Zijn d'r hier ook photoshoppers?
Laat jullie werk dan es zien :)
trouwens mebus, heb je dat filmpje zelf gemaakt, of alleen de muziek erachter gezet?
ander szou ik het wel shocking knap vinden :) :D
Ik werk zelf elke dag met photoshop en volgend jaar ga ik multi-media opleiding volgen dus dat komt wel goed. Alleen veel werk ben ik kwijt, had een pc crash (hdd stuk :/) en wat ik nog online had staan ben ik ook kwijt geraakt omdat de server van mijn host ook een crash had :/

Ik zal even kijken of ik nog wat recent werk heb.

Edit:

Dat is het meest recente werk, en jah ik weet dat het te groen is, de header moet wat anders :P

Edit2: http://www.worldofzelda.com/V2/index.htm

Zo zie je maar weer, mijn photoshop werk komt tot leven ^^
ziet er goed uit man
[offtopic]kheb zelf nog een spellen layout nodig kan jij niet wat designen en tegen leuk prijsje verkopen?[/offtopic]
Ik vind persoonlijk dat ik wel aardig kan shoppen. Maar ik moet werl ingevingen hebben of het moet eens gebeuren... Voor feedback van een werkje stuur ik je door naar PHPerik, alleen voor feedback! Het leverde me iig x ontelbaar bier op. MIJN DANK IS NOG STEEDS GROOT PHPERIK!
Aoi schreef op 12.05.2006 15:13
ziet er goed uit man
[offtopic]kheb zelf nog een spellen layout nodig kan jij niet wat designen en tegen leuk prijsje verkopen?[/offtopic]

Wrom ga je niet gewoon ff naar http://www.good-tutorials.com/tutorials/photoshop/web-layouts
Als je geen Photoshop hebt wil ik er wel 1 maken
Ikzelf werk ook alleen met photoshop! Erg cool programma. Dus photoshop is beste :p
Ben net weer aan de gang gegaan, zie vorige post voor het ontwerp *geupdate* ikzelf vind het er nu goed uitzien, en ik denk dat de ontwikkelingsfase bijna erop zit. (zo moet het worden, de game pagina's dus niet de frontpage!)

@ Aoi, doe eerst wat Haremn zegt, zo heb ik het ook geleerd, ik heb nooit een boek ofzo nodig gehad, gewoon proberen. Als je er niet uitkomt help ik je wel! maak maar een topic aan dan, er zijn hier genoeg mensen die je kunnen helpe kwa design. En anders wil ik er wel een maken, maar dan zul je wel je eisen moeten stellen ;)
Je moet niet een boek van photoshop kopen want je leert veel meer van tutorials. Alleen bij scripting is een boek handig.

Je moet idd gewoon doorzetten en het lukt vanzelf :)
Mmm, ik heb weer iets gemaakt:

Reageren