Ik werk zelf elke dag met photoshop en volgend jaar ga ik multi-media opleiding volgen dus dat komt wel goed. Alleen veel werk ben ik kwijt, had een pc crash (hdd stuk :/) en wat ik nog online had staan ben ik ook kwijt geraakt omdat de server van mijn host ook een crash had :/
Ik zal even kijken of ik nog wat recent werk heb.
Edit:
Dat is het meest recente werk, en jah ik weet dat het te groen is, de header moet wat anders :P
Ik vind persoonlijk dat ik wel aardig kan shoppen. Maar ik moet werl ingevingen hebben of het moet eens gebeuren... Voor feedback van een werkje stuur ik je door naar PHPerik, alleen voor feedback! Het leverde me iig x ontelbaar bier op. MIJN DANK IS NOG STEEDS GROOT PHPERIK!
Ben net weer aan de gang gegaan, zie vorige post voor het ontwerp *geupdate* ikzelf vind het er nu goed uitzien, en ik denk dat de ontwikkelingsfase bijna erop zit. (zo moet het worden, de game pagina's dus niet de frontpage!)
@ Aoi, doe eerst wat Haremn zegt, zo heb ik het ook geleerd, ik heb nooit een boek ofzo nodig gehad, gewoon proberen. Als je er niet uitkomt help ik je wel! maak maar een topic aan dan, er zijn hier genoeg mensen die je kunnen helpe kwa design. En anders wil ik er wel een maken, maar dan zul je wel je eisen moeten stellen ;)